  • Data: 2004-05-01 22:12:22
    Temat: Re: Syjonisci polaczyli sie
    Od: "i." <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    boukun,
    przeciez przez nasza polska glupote jestesmy skazani na placenie haraczu,
    nie zmienisz tego,

    ale ciesze sie ze w necie pojawiaja sie twoje posty,
    bo to daje zawsze szerszy obraz pogladow,
    a demokracja jest po to aby kazdy mogl mowic co chce,
    i kazdy czytac co chce,

    zydzi niestety pewnie sa wyzej ewolucyjnie od pozostalych,
    stad tak latwo udaje im sie manipulowac pozostalymi,

    ...dopoki sie jakis hitler nie wqrwi,

    pozdrawiam grupe

    PS.
    za stary jestem zeby mnie jakiekolwiek poglady poruszyly :-)