  • Data: 2015-06-28 17:06:51
    Temat: Re: Sygnały z nieoznakowanego raziowozu
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28-06-15 o 15:41, Stokrotka pisze:

    > Ty byłeś w ogóle na kursie prawa jazdy?
    > Nawet na skrzyżowaniu ze światłami może kierować ruchem nieumundurowany,
    > i będzie "wyżej" niż sygnalizatory.

    A jak pijana tancerka zacznie na nim wymiatać, to nawet samoloty mają
    obowiązek się dostosować.

    > Takie prawo, tak było, jest będzie i musi być.

    I tak siedzę i myślę - czemu kurcze ustawodawca jest innego zdania.
    Przecież można było odciążyć Policję i pozwolić, by każdy przechodzień
    mógł to robić.

    Nie wiem, czy wiesz, ze był kraj, w którym było takie prawo. Ale już
    blisko 100 lat temu doszli do wniosku, że to bzdura.

    > Przyczyn jest wiele: awaria świateł (co zrobisz jak wszystkim zaświecą
    > się zielone?), korki, stłuczki.........

    A, to elektryk śrubokrętem będzie zatrzymywał samochody :-)

    > Prawda, że nie jest to, i nie powinno być normą, ale tak jest też
    > dlatego, że on sie do ciebie nie dotyka. On potencjalnie nie stanowi
    > zagrożenia dla obywatela, jak dowolna interwencja.

    Cóż za głębia myśli filozoficznej :-) Jestem pod wrażeniem.

    A, napisz do sejmu, by poprawili w ustawie.