  • Data: 2005-11-16 19:28:40
    Temat: Re: Swiadek w sprawie wlasnej...
    Od: "saintos" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    <w...@p...onet.pl> as "Wojtek Szweicer" wrote something like...
    > : 8. Przyznać się (przed sobą chociaż) i zapłacić. Ale to Ci do głowy nie
    przyszło.

    przyznalem sie przed soba i chce to naprawic, zaplacic teraz nie moge bo nie
    mam jak, chyba zle mnie zrozumiales

    > : Sądzisz, że ktokolwiek Ci tu pomoże w oszustwie?

    NIE!!! sadze jedynie, ze moze mi ktos wskazac droge 'prawdy', ktora bedzie
    zgodna z paragrafem i pomoze rozwiazac sytuacje w juz dokonanym oszustwie.
    Przeczytaj prosze raz jeszcze moj post, powoli....

    S.
    --
    .. mail: www.mail2me.z.pl