    From: "saintos" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Swiadek w sprawie wlasnej...
    Date: Wed, 16 Nov 2005 20:21:45 +0100

    <w...@p...pl> as "Ryszard Rączkowski" wrote something like...
    > : Czy to 'naciąganie prawdy' nie było przypadkiem kłamstwem polegającym na
    > : WYPIERANIU się faktu prowadzenia auta i przekroczenia prędkości?

    To chyba jasno wynika, pomijajac fakt, ze ten obcokrajowiec siedzial w
    samochodzie.
    Rzecz w tym, ze teraz chce po prostu sytuacje naprawic, tudziez poniesc jak
    najmniejsze konsekwencje prawne (z finansowymi chyba sie juz pogodzilem,
    choc ciezko bedzie bo nie spie na pieniadzach).

    Zadajac tu pytanie spodziewalem sie konkretnej odpowiedzi dotyczacej
    przedstawionego problemu a nie mojej osoby i wytykania mi jakim to ja nie
    jestem 'oszustem'. Wiec raz jeszcze prosze o ewentualne wskazowki tyczace
    sie problemu, a nie mojej osoby.
    Jesli chcialbym pozostac oszustem nie zadawalbym tutaj pytania tylko dalej
    trzymal sie swojej wersji, a powtorze raz jeszcze, chce naprawic swoj blad.
    Tylko jak???

    S.
    --
    .. mail: www.mail2me.z.pl