    From: "Stan_Z" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Świadek w sprawie karnej
    Date: Fri, 28 Mar 2003 14:17:23 +0100

    Użytkownik "Marek" <e...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:3e841cf4@news.home.net.pl...
    > Witam.
    > Mam następujący kłopot :
    > otóż kilka lat temu zostałem naciągnięty przez pewną firmę na 1500 zł (
    > wpłaciłem pieniądze nie otrzymałem towaru ), złożyłem zeznania na policji,
    > okazało się że takich ludzi było o wiele więcej i na tym koniec. Minęło
    > sporo czasu, oczywiście pieniędzy nigdy nikt nie zwrócił, toczyło się
    > postępowanie a teraz jest sprawa na którą mam wezwanie. Problem w tym, iż
    > międzyczasie zmieniłem miejsce zamieszkania i nie mam najmniejszej ochoty
    > jeździć na drugi koniec Polski żeby być świadkiem w sprawie w której
> [...]
    Przepraszam że tak to ujmę - Co za egoizm z twojej strony płynie. Na
    szczęście ustawodawca przewidział takie zachowanie i nie masz wyjścia musisz
    się stawić chyba, że wolisz byś był dowieziony i na dodatek dowalono tobie
    karę za nieusprawiedliwione niestawiennictwo. Sąd może dołożyć tez jeszcze
    kilka innych przyczyn i kara wzrośnie.
    Pamiętaj też że jesteś stroną w toczącym się postępowaniu i z tego wynikają
    pewne korzystne dla ciebie uprawnienia

    Stan_Z