  • Data: 2003-03-28 09:56:57
    Temat: Świadek w sprawie karnej
    Od: "Marek" <e...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Mam następujący kłopot :
    otóż kilka lat temu zostałem naciągnięty przez pewną firmę na 1500 zł (
    wpłaciłem pieniądze nie otrzymałem towaru ), złożyłem zeznania na policji,
    okazało się że takich ludzi było o wiele więcej i na tym koniec. Minęło
    sporo czasu, oczywiście pieniędzy nigdy nikt nie zwrócił, toczyło się
    postępowanie a teraz jest sprawa na którą mam wezwanie. Problem w tym, iż w
    międzyczasie zmieniłem miejsce zamieszkania i nie mam najmniejszej ochoty
    jeździć na drugi koniec Polski żeby być świadkiem w sprawie w której
    zeznania już złożyłem, pieniędzy nie odzyskam, i szczerze mówiąc nie
    interesuje mnie czy ten ktoś poniesie karę czy nie. Czy mogę w jakiś sposób
    uniknąć tej długiej wycieczki, w obie strony będzie około 19 godzin
    pociągiem. stracony czas, nigdy nie zwrócone pieniądze i niechciana podróż
    ( podobno zwracają jej koszty ).
    Proszę o poradę czy mogę napisać jakieś pismo które usprawiedliwi moją
    nieobecność.

    Pozdrawiam
    Marek