  • 1. Data: 2003-12-01 13:05:01
    Temat: Świadek w rozprawie a dzień wolny od pracy
    Od: "Godik" <m...@g...pl>

    Witam,

    Mam pytanie jak w temacie, otóż czy przysługuje dzień wolny
    bądź część dnia wolnego na stawienie się na rozprawe jako świadek czy też
    muszę wziąźć dzień cennego urlopu :))

    Pozdrawiam
    Godik.

  • 2. Data: 2003-12-01 14:20:22
    Temat: Re: Świadek w rozprawie a dzień wolny od pracy
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl>

    Użytkownik Godik napisał:

    > Witam,
    >
    > Mam pytanie jak w temacie, otóż czy przysługuje dzień wolny
    > bądź część dnia wolnego na stawienie się na rozprawe jako świadek
    > czy też muszę wziąźć dzień cennego urlopu :))

    zdaje się, że pracodawca ma obowiązek Cię zwolnić z pracy celem stawieni
    a się w Sądzie.

    Inna kwestia to ta, że nie dostajesz wynagrodzenia za nieobecność w
    pracy, a możesz jedynie złożyć wniosek o zwrot kosztów stawiennictwa.

    > Pozdrawiam

    wzajemnie

    marcin

  • 3. Data: 2003-12-01 14:41:19
    Od: "Godik" <m...@g...pl>

> [...]
    >
    > Inna kwestia to ta, że nie dostajesz wynagrodzenia za nieobecność w
    > pracy, a możesz jedynie złożyć wniosek o zwrot kosztów stawiennictwa.

    Bardzo dziękuję za info.

    Godik.