  • Data: 2005-04-19 11:12:41
    Temat: Re: Swiadek, protokol na policji a zwrot kosztow?
    Od: "Piotr" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A dlaczego swiete krowy nie moga same pofatygowac sie do Ciebie.
    > Zignoruj ich "wezwanie".

    Wiem ze moge zignorowac, ale ja naprawde chce pomoc i zlozyc zeznania. Gdy
    nie zloze kierowca autobusu byc moze bedzie musial placic z wlasnej kieszeni
    a przynajmniej bedzie mial duze problemy.
    Co mam zrobic aby uzyskac zwrot kosztow za stracony dzien w
    pracy, zwrot za przejazd nie jest tak istotny.
    Czy mam wziasc urlop w pracy i karteczke z wyliczonym wynagrodzeniem
    dziennym, czy tez pokazac to wezwanie ( ale to przeciez nie wezwanie do
    sadu) . Jak mam odzyskac pieniadze za stracony dzien w pracy (firma
    prywatna - nie moja )?