    From: "__o_o__" <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Świadczenie usług telekomunikacyjnych...
    Date: Thu, 14 Nov 2002 15:27:32 +0100

    > Niestety juz w tym miejscu zlamalbys prawo.
    > Umowa z TP SA na SDI zabrania przylaczania innych do Twojego lacza.
    > Wymyslili za to niezle kary. Radze poczytac cennik i regulamin.

    Istotnie, aktualne regulacje są takie jak podajesz. Ale wiem, że nie zawsze
    i nie wszędzie tak było. Czyli krótko mówiąc był swego rodzaju lokalny
    folklor w tym temacie, zależny od interpretacji pojedynczych osób. Regulamin
    i cennik, który otrzymałem w chwili podpisania umowy nie mówi o
    ograniczeniach w przyłączaniu innych użytkowników (nawet poza lokalem
    abonenta). Nawet sprzedawca TPSA reklamował jako jeden z "+" możliwość
    rozbicia kosztów użytkowania SDI rozkłądając to na kilku użytkowników. To
    oczywiście nic nie znaczy ale świadczy o ówczesnym nastawieniu TPSA do
    instalacji SDI.

    Nie jestem na tyle zorientowany jak wyglądają te rozwiązania, o których
    napisałem w świetle obecnych zasad ustalonych przez TPSA. Czy TPSA ma
    możliwość wprowadzić nowy regulamin (może to zrobiła - nie śledzę) w czasie
    trwania starej umowy?

    Będę wdzięczny za wszelkie wyjaśnienia.

    --
    Zibi