    From: m...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Styl życia, a szkoła
    Date: Tue, 14 Nov 2006 11:58:47 +0100

    Jasko Bartnik wrote:

    > Oczywiscie, ze moze. Nie widze przeciwskazan. Obawiam sie tylko, ze 200
    > osob domagajacych sie od niego po 200 zl za zwrot biletu plus zwrot
    > kosztow procesowania sie moze go zniechecic do upominania sie o zwrot za
    > 'rozmowe'.

    No ale wg. twojego rozumowania, koleś miałby takie same szanse na wygraną
    jak ci którzy mu przeszkadzali w swobodnym porozumiewaniu się za pomocą
    komórki. W operze, bo wygodne krzesła.

    Nie sądzisz że to absurd?

    > Cos jak z zakazaem wstepu z plecakiem do supermarketu? Albo zakazem
    > fotografowania? Ostatnio walkowane bylo. Czemu prawo mialo by dzialac gdy
    > robimy fotografie pomimo czyjegos widzimisie a nie dzialac gdy uzywamy
    > telefonu? To ponownie jest jakis chory absurd.

    No z tym plecakiem do supermarketu to troche mi się nie zgadza moja linia
    rozumowania :). Ale jestem pewien że da się to jakoś tam "wcisnąć" :):)

    > Jedna sprawa bedzie czy mozna delikwenta wyprosic jesli nie powoduje
    > jakiegos szczegolnego zagrozenia (poza sprowadzeniem na siebie ciosow
    > piesci niezadowolonych sluchaczy). Inna sprawa czy pozniej nie mozna
    > podjac jakichs krokow w tym kierunku.
    >
    > A moze tak jest, ze jak prezydent Warszawy wprowadzi regulamin: "na teren
    > Warszawy nie wolno wnosic telefonow komorkowych" to beda wyrzucac z
    > Warszawy za posiadanie telefonu?

    Wyrzucać nie, ale karać mandatem i owszem. W końcu czym różni się telefon
    komórkowy od piwa na przykład. A niektóre miasta uchwalają zakazy picia w
    takich czy innych miejscach.

    p. m.