  • 1. Data: 2005-08-16 16:01:19
    Temat: Studia prawnicze na EWSPA
    Od: "Monika" <a...@W...gazeta.pl>

    Zamierzam studiowac prawo i zastanawiam sie nad EWSPA.
    Czy ktos z Was studiował na tej uczelni prawo?? Czy jest to uczelnia godna
    polecena czy raczej darowac ja sobie? Chetnie porozmawiałabym ze studentami
    badz absolwentami tej uczelni.
    Byłabym wdzieczna za jakies informacje na ten temat.

  • 2. Data: 2005-08-16 16:18:43
    Temat: Re: Studia prawnicze na EWSPA
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    Monika napisał(a):
> [...]
    > badz absolwentami tej uczelni.
    > Byłabym wdzieczna za jakies informacje na ten temat.

    jeśli się nie myle w najbliższy piątek spędzę czas jakiś ze studentką
    tej uczelni.
    Jeśli chcesz podeślij na priv listę pytań :D

    --
    w adresie e-mail zamień wodę na tlen.

    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 3. Data: 2005-08-16 16:51:27
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Monika napisał(a):
> [...]
    > badz absolwentami tej uczelni.
    > Byłabym wdzieczna za jakies informacje na ten temat.

    Co prawda nie wiem czy dobrze rozumiem ten skrot ale nie ma znaczenia co
    i gdzie konczysz. Zdasz na aplikacje po studiach to jest OK (a
    przygotowac sie trzeba samemu lub miec znajomosci), nie zalapiesz sie na
    aplikacje to nie bedzie OK (chyba ze masz znajomosci) - tzn moze byc ciezko.

    A do ezgaminow na aplikacje trzeba sie przygotowac samemu. Uczelni nie
    znam, ale jak ktos chce to sie nauczy wszedzie, a jak mu sie nie chce to
    sie nie nauczy nigdzie.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 4. Data: 2005-08-31 08:58:24
    Od: "uczelnia EWSPA jest niegodna polecenia" <c...@p...onet.pl>

    > jeśli się nie myle w najbliższy piątek spędzę czas jakiś ze studentką
    > tej uczelni.
    > Jeśli chcesz podeślij na priv listę pytań :D

    Chciałbym sprostować Waszą frywolną dyskusję, dodając iż założycielem powyższej
    uczelni jest bezkarny sędzia Dariusz C. - nr 1 czarny symbol polskiego
    sądownictwa http://www.czarnalista.com/1dariuszczajka.html a uczelnia ta "uczy
    prawa" w budynku przejętym z jednej z kontrowersyjnych upadłości prowadzonych
    przez tego samego sędziego Dariusza Czajkę (zarzut czerpania korzyści
    majątkowych z prowadzonych spraw).

    W uczelni EWSPiA "uczą prawa" również sędziowie koledzy, którzy współorzekali z
    Dariuszem C. najbardziej kontrowersyjne upadłości w historii Polski. W takiej
    sytuacji uczelnia ta może mieć nawet odebrane uprawnienia do nadawania tytułu
    magistra. Co więcej, sędziami - nauczycielami tej uczelni wkrótce zajmować się
    będzie prokuratura - począwszy od października 2005r. Więcej na stronie
    http://www.upadloscian.org.pl

    Słowem niewesoło..

    PS. s...@w...pl Ty stary wyjadaczu - a mówiłeś na tym forum
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.soc
    .prawo&tid=8039608 , że
    temat sędziego Dariusza C. założyciela uczelni EWSPA jest Tobie rzekomo obcy i
    w ogóle nawet Cie nie interesuje ta sprawa...