eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoStudia. Ile dziekanat ma czasu na odpowiedz na zlozone pismo? (długie) › Re: Studia. Ile dziekanat ma czasu na odpowiedz na zlozone pismo? (długie)
    From: "maciek_1980" <m...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Studia. Ile dziekanat ma czasu na odpowiedz na zlozone pismo? (długie)
    Date: Wed, 20 Oct 2004 13:40:33 +0200

    > Nie sądzę, choćby z przyczyn powołanych w poniższym orzeczeniu.

    (...)

    > Myślę, że gdyby zmiana wydziału była załatwiana w trybie kpa uczelnia
    > dotrzymałaby trybu wymaganego przez procedurę choćby pouczając w decyzji
    > odmownej o prawie odwołania (tej pierwszej o której pisze Maciek1980), a
    > wówczas pytania zawarte w jego poście byłyby zbędne.

    Wydaje mi się że to że szkoła nie dotrzymała terminu nie ma znaczenia.
    Pracownicy szkoły nie muszą znać obowiązującego prawa i mogli potraktować
    moje podanie po macoszemu. Pytanie - czy mam jakąś szansę na obronę swoich
    praw? To znaczy że szkoła może zwyczajnie zignorować podania pisane przez
    studentów?

    Maciek