    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Strony internetowe do rejestracji
    Date: Fri, 31 Aug 2007 19:37:43 +0200

    W wiadomości news:pan.2007.08.31.12.20.29@gmail.com mvoicem
    <m...@g...com> pisze:

    > Pytanie co to znaczy wydawać? Bo jeżeli tam tylko drukujesz, a tutaj jest
    > redakcja i cała reszta, to wydaje mi się że ciągle wydajesz tutaj.
    Wg mnie wydawanie to jest proces wieloetapowy, obejmujący pozyskanie
    materiałów, przygotowanie do druku, sam sruk, dystrybucja itp. Jest to
    oczywiście całkowicie pozaprawna interpretacja.
    Zresztą wszystko to na nic jesli nie nastąpi etap zasadniczy - publikacja,
    czyli wprowadzenie do obrotu i tak właśnie rozumiem wydawanie - jako
    publikację.

    Warto tu dodać, że Polska ma umowy z wieloma krajami, na mocy których jeśli
    jakiś czyn jest przestępstwem w Polsce i w tym kraju, to można go ścigać w
    kraju popełnienia na wniosek polskich organów ścigania. Zapewne
    nieprecyzyjnie to opisałem, nie mam teraz pod ręką materiałów na ten temat,
    więc niech ktoś znający tę kwestię mnie skoryguje.
    Wprawdzie niezarejestrowanie publikatora nie jest u nas jeszcze
    przestępstwem, ale - zaraz może być...

    --
    Jotte

    --