    From: "dK" <d...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Strefa płatnego parkowania
    Date: Wed, 29 Aug 2012 09:34:24 +0200

    Użytkownik "Adam Klobukowski" <a...@g...com> napisał w
    wiadomości news:983cddc8-e76f-4b10-a812-82b0e1a941e5@googlegrou
    ps.com...
    On Wednesday, 29 August 2012 01:03:32 UTC+2, Gotfryd Smolik news wrote:

    > Aczkolwiek ideę rozumiem (i podzielam), to do jej wsparcia potrzebny
    >
    > jest przepis. Do tego nie działa negacja prosta, znaczy z istnienia
    >
    > znaku nie da się wywieść że to jest warunek konieczny (a tym samym
    >
    > iż brak istniejącego znaku stanowi o nieskuteczności strefy).
    >

    > Zajrzałem do PoRD i widzę, że definicje "strefy ruchu" i "strefy
    >
    > zamieszkania" są, dokładnie odpowiadające temu co napisałeś.
    >
    > Ale "strefy parkowania" tam nie ma!
    >

    > Tu uwaga: trzeba by iść dalej i ustalić, jakie jest kryterium ew.
    >
    > nakazu (bo wcale nie jest oczywiste, że samo istnienie strefy stanowi

> [...]

    Strefa opisana jest tu:
    http://prawo.legeo.pl/prawo/ustawa-z-dnia-21-marca-1
    985-r-o-drogach-publicznych/ ,
    Art 13b. Ten artykuł to jest jakieś monstrum btw.

    Nie zauważyłem w tym przepisie, że strefa płatnego parkowania musi być
    oznaczona znakiem D-44. Czyli co najwyżej może być, powinna być, ale nie
    musi.
    I w sumie słusznie. Po kiego przyjezdny, albo nierozgarniety miejscowy ma
    wiedzieć, gdzie jest taka strefa jest? Zaparkuje, to frajerowi wlepi się
    odpowiednią opłatę.

    dK