  • Data: 2003-11-23 20:25:10
    Temat: Re: Streczycielskie telefony,pogrozki - pomocy,WAZNE [C.D]
    Od: "Reaper" <r...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Być może ów delikwent nie kłamie, ale zauważ, że stanowi niejako źródło
    > wtórne - przekazuje tylko to, co mu ta dziewczyna mówi.
    > Być może owa panna chce zwrócić na siebie uwagę i potrzebuje
    > "obrońcy/rycerza/etc.", więc wymyśliła opowieść.:-)))

    Niestety mylisz sie - przeciez widze,ze dzwoni na telefon komorkowy jakis
    numer z Niemiec.
    Raz nawet,gdy ten koles wydzwanial stojac pod domem mojej
    dziewczyny,pojechalem tam z bratem...nikogo juz nie byla,ale po jakims
    czasie znowu nadjechal ten koles w aucie na niemieckich blachach,zobaczyl,ze
    na niego czekamy i odjechal...pozniej wydzwanial z pogruzkami,ze dziewczyna
    chciala go wydac i ze teraz inaczej "pogadaja".