  • 1. Data: 2008-02-27 16:44:58
    Temat: Straż parku - wylegitymowanie si
    Od: "Piotr Szechyński" <w...@g...pl>

    Witam,
    Czy straż parku - chodzi o Park Narodowy - ma obowiązek legitymowania się
    podczas kontroli? Chodzi mi o sytuację kiedy strażnik jest oczywiście
    umundurowany i czy może odmówić podania personaliów i okazania legitymacji
    na prośbę kontrolowanego?
    --
    Piotr

  • 2. Data: 2008-02-27 16:48:58
    Temat: Re: Straż parku - wylegitymowanie si
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Piotr Szechyński pisze:
> [...]
    > podczas kontroli? Chodzi mi o sytuację kiedy strażnik jest oczywiście
    > umundurowany i czy może odmówić podania personaliów i okazania legitymacji

    nie moze

    MarcinJM
    ____________________________
    gg: 978510, Skype: marcin.jm

  • 3. Data: 2008-02-27 17:01:12
    Od: "Piotr Szechyński" <w...@g...pl>

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Piotr Szechyński pisze:

    > nie moze

    A czy ma obowiązek okazywać legitymację bez wezwania (np. tak ja
    nieumundurowany policjant) czy dopiero na wezwanie kontrolowanego?
    Jest do tego jakieś rozporządzenie? Bo wszedzie gdzie szukam są tylko prawa
    i czynności jakie może wykonywać Straż Parku.
    ---
    Piotr

  • 4. Data: 2008-02-27 18:00:06
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia Wed, 27 Feb 2008 18:01:12 +0100, Piotr Szechyński napisał(a):

> [...]
    > Jest do tego jakieś rozporządzenie? Bo wszedzie gdzie szukam są tylko prawa
    > i czynności jakie może wykonywać Straż Parku.

    Art. 47. USTAWA z dnia 28 września 1991 r. o lasach.* czytałeś ? czy inną ?

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    rozkoduj mój @ na tiny.pl: http://tiny.pl/p7bb
    http://grupy.3mam.net

  • 5. Data: 2008-02-27 19:04:04
    Od: "Piotr Szechyński" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@z...pl>
    napisał w wiadomości news:fq48fg$m0t$1@achot.icm.edu.pl...
    > Dnia Wed, 27 Feb 2008 18:01:12 +0100, Piotr Szechyński napisał(a):

    > Art. 47. USTAWA z dnia 28 września 1991 r. o lasach.* czytałeś ? czy inną
    > ?

    Czytałem - nie ma tam słowa na ten temat, są tylko prawa i przywileje straży
    leśnej.
    --
    Piotr

  • 6. Data: 2008-02-27 20:29:49
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "Piotr Szechyński" <w...@g...pl> wrote

    > Czytałem - nie ma tam słowa na ten temat, są tylko prawa i przywileje
    > straży leśnej.

    To może jeszcze USTAWA
    z dnia 16 kwietnia 2004 r.
    o ochronie przyrody wraz z rozporządzeniami wykonawczymi.

  • 7. Data: 2008-02-27 20:44:43
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    http://www.abc.com.pl/serwis/du/2004/2536.htm

  • 8. Data: 2008-02-29 06:56:45
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia Wed, 27 Feb 2008 20:04:04 +0100, Piotr Szechyński napisał(a):

    > Czytałem - nie ma tam słowa na ten temat, są tylko prawa i przywileje straży
    > leśnej.

    Na zdrowy rozum, jeśli chce tylko "porozmawiać" to nie widze konieczności
    legitymowania się lub legitymowania kogoś.
    Jeśli chce wykonywać jakieś ustawowo określone czynności w stosunku do
    odwiedzającego park... moim zdaniem wylegitymowanie się jest konieczne
    celem wykazania swoich uprawnień.

    Zawsze można zadzwonić 997 / 112.

  • 9. Data: 2008-02-29 09:15:01
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

> [...]
    > Jeśli chce wykonywać jakieś ustawowo określone czynności w stosunku do
    > odwiedzającego park... moim zdaniem wylegitymowanie się jest konieczne

    Co jest konieczne, a strażnik jest umundurowany - reguluje wskazane przeze
    mnie rozporządzenie.