eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoStraz miejska nie ma prawa lapac na radar - jak odzyskac zaplacony mandat ??? › Re: Straz miejska nie ma prawa lapac na radar - jak odzyskac zaplacony mandat ???
    From: Etanol <X...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Straz miejska nie ma prawa lapac na radar - jak odzyskac zaplacony
    mandat ???
    Date: Fri, 23 Mar 2007 19:16:46 +0100

    futszaK napisał(a):

    > ja byłem lepszy, chciałem zobaczyć czy się da pojechać 120km/h przy
    > ograniczeniu do 30 i.... się da :>

    dlaczego nie :)
    fanie jest przejechać przez przejście dla pieszych 200 na godzine
    tylko pasy błysną.

    > a to fajne, zamiast budować pobocze asfaltowe stawia się ograniczenia i
    > jest fajnie :>

    Nastawiają sygnalizacji świetlnej która strasznie spowalnia ruch.
    A często stoi taka co czerwone zapala się tylko na ułamek sekundy.
    Jak zbliżam się do takiej sygnalizacji to mi noga na gazie nawet nie
    drgnie, taka atrapa to chyba trochę kosztuje a ja się na nie uodporniłem.

    E.