    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Straż miejska - korespondencja
    Date: Wed, 1 Jul 2009 22:34:51 +0200

    Użytkownik " Robmon" <6...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:h2gfek$mbr$1@inews.gazeta.pl...
    > Otrzymałem ze Straży miejskiej wezwanie w sprawie przekroczenia
    > prędkości i z żądaniem podania danych kierowcy. Do ww wezwania
    > tradycyjnie dołączona fotka z moim samochodem, lecz ze zdjęcia zostało
    > wycięte ok. 1/4 kadru. Nie ma więc pewności czy pomiar dotyczył mojego
    > samochodu czy też tego usuniętego. W związku z powyższym daych
    > kierującego nie ujawniłem. Po pierwszym moim piśmie otrzymałem
    > lakoniczną odpowiedź, iż przedmiotowy pomiar dotyczy mojego pojazdu i
    > na tym koniec. Drugie moje pismo z żądaniem okazania całego zdjęcia
> [...]

    Co do usunięcia części kadru to mam mieszane uczucia. To w końcu dowód w
    sprawie. Wysyłając do Ciebie, to jeszcze załóżmy mogli tak zrobić - choć
    nei wiem po co. W końcu chcą od Ciebie jedynie informacji, kto na tej
    widocznej części zdjęcia jest. Ale przed sądem moim zdaniem będą musieli
    przedstawić całą kompletną nie spreparowaną fotografię. W końcu moze dla
    sparwy być istotne, co tam było. Co więcej, skoro straż miejska zaczęłą sie
    bawić w obrabianie tych fotek, to nie można wykluczyć, ze w ogóle ta z
    Twoim samochodem jest jakimś fotomontarzem.

    Co do braku odpowiedzi na Twoje pismo, to obowiązku ustosunkowywania się do
    każdego pisma nie mają. Inaczej spokojnie mógłbyś doprowadzić do
    przedawnienia ścigania poprzez kolejne zadawanie pytań, o numer fabryczny
    urządzenia, atest itd.