  • Data: 2011-11-19 19:22:29
    Temat: Re: Straż gminna + zdjęcie z wakacji
    Od: "Kriss" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na czym ma polegać ta nielegalność?
    > (pewnie wiem, ale mi się nie chce)
    > Jeśli jest tak jak piszesz, to przecież jesteś "wygrany" od początku :-)

    Żle sie wyraziłem. Ale ja widzę takie punkty zaczepienia:

    1) Straż ma 30 dni na powiadomienie o wykroczeniu. Te nastąpiło pod koniec
    sieprnia 2011. Dziś mamy połowę listopada.

    2) Straż ma obowiązek oznakować fotoradar. Nie przypominam sobie.

    3) Z dokumentami stwierdzającymi wykroczenie powinno być załączone
    świadectwo homologacji radaru. Nie dostarczono go.

    4) Straż ma obowiązek uzgodnić z policją dzień, godzinę i miejsce
    kontrolowania. Wątpię czy to zrobili.

    Wystarczy poczytać sobie co wyprawia straż korzystając z tego, że ludzie dla
    świętego spokoju zapłacą:

    http://regiomoto.pl/portal/zachodniopomorskie/straz-
    gminna-fotoradary-przepisy-kierowca-ma-racje

    Poczekam na informację ze straży, zobaczę co mi wyślą i będę się tu odzywał
    :)