  • 141. Data: 2021-04-06 14:27:20
    Temat: Re: "Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:

    > Ciekawe swoją drogą ilu jeszcze porządnych ksieży zostało... Nigdzie
    > chyba obecnie nie znajdzie się lepszej ilustracji do "pycha kroczy
    > przed upadkiem". [...]

    Ależ są księża którzy *skrupulatnie* egzekwują kowidowe limity! :-)

    https://www.o2.pl/informacje/romaszewska-atakuje-rod
    zine-litynskiego-msza-to-nie-prywatka-66168803769984
    96a

    --
    A. Filip

  • 142. Data: 2021-04-06 14:59:17
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 5 Apr 2021 00:20:27 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Politycy różne rzeczy opowiadają. Czasem im się radośnie wydaje, ze
    > zawsze mają racje.

    Co za szczęście, że nie można tego powiedzieć o milicjantach.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 143. Data: 2021-04-06 15:04:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ciekawe swoją drogą ilu jeszcze porządnych ksieży zostało...

    Zależy co masz na myśli "porządny". Jeśli ograniczyć się do
    niewpuszczania nadmiarowych to w parafii matki sprawdzają. A jeśli
    "ogólnie" porządnych to chyba mało. Do tego stopnia że o tych porządnych
    to fama po mieście idzie i ludzi z innych dzielnic przyjeżdzają żeby
    akurat na ich mszę przyjść.

    No ale uczciwie mówię, że wiem to "z przecieków" od rodziny, bo sam
    jestem niewierzący.

    --
    Shrek

  • 144. Data: 2021-04-06 15:10:43
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 05 Apr 2021 01:47:58 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > Widziałem jakiś mem, gdzie wystawiona przed kościół była tacka
    > z krówkami robiacymi za kartę wstępu :)

    To nie mem, tylko rzeczywistość:
    https://www.rmf24.pl/raporty/raport-koronawirus-z-ch
    in/polska/news-krowkomat-w-kosciele-wierni-bez-cukie
    rka-nie-wejda-do-swiaty,nId,5145387

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 145. Data: 2021-04-06 15:11:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 04.04.2021 o 13:59, Budzik pisze:

    >Ooo! Nie spotkałem się. Znam jeden sklep meblowy, gdzie
    >wykorzystywano
    >coś na wzór górniczej "marki", ale to był meblowy o tak dużej
    >powierzchni i małym zainteresowaniu, że to było po prostu komiczne,
    >jak
    >sprzedawca domagał się zabrania ze sobą tej marki.

    W Kauflandzie u mnie ochroniarz stal i pilnowal, aby wpuscic tylko jak
    ktos wyjdzie.

    Pozniej w galerii, w TK-max obsluga tak liczyla.
    W innych tez sie zdarzalo, ale do tego kolejka najdluzsza.

    W innym sklepie "uprzejmie prosimy wziac wozek. Tylko w ten sposob
    wiemy ile osob jest na "na sklepie".

    A w Biedronce ... na wozku zmontowano prowizoryczna kase, aby wiecej
    wpuscic :-)

    >Widzi zapewne. Ma porzycić ołtarz i przestawiać wiernych?

    No skoro taki przepis, to tak, bo przyjdzie Policja i mu spory mandat
    wlepi :-)

    A przeciez ma koscielnego, ministrantow, kolko biblijne, rade
    parafialna, grono aktywistow, wikarych - moze kogos postawic na
    strazy ...

    >Co ma legitymowanie wspólnego z ilością wiernych?

    A nie trzeba udokumentowac ilu bylo w kosciele ?
    A moze zarzut sie zmieni ze swiadka na lamiacego rozporzadzenie :-)

    A przeciez skoro mozna tak
    https://gazetawroclawska.pl/policja-obstawila-wejsci
    a-do-wszystkich-klubow-w-pasazu-niepolda-we-wroclawi
    u-zdjecia/ar/c1-15429251

    To mozna ksiedzu pomoc - wysle sie patrol pod drzwi kosciola i niech
    licza wchodzacych ...

    J.

  • 146. Data: 2021-04-06 15:15:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...

    >Serio? W marcu, jak rozpoczeła się pandemia to nie stałes w kolejce
    >przy roznych lidlach czy biedronkach? Bo ja stałem a robiłem zakupy
    >dla
    >bodaj 5 rodzin wiec zwłaszcza przed swietami wstawałem wczesniej zeby
    >zrobic zakupy o 5 zanim kolejka sie powiekszyła.
    >Przez cały okres pandemii w wielu małych sklepach czy aptekach jest
    >napisane ze w srodku maks 2 osoby i ludzie stoja w kolejkach.
    >Od paru dni zauwazyłem ze wrociły kolejki przed lidlami.
    >Robert, gdzie ty zyjesz?

    W Nowym Saczu. Tam moze to wygladac inaczej.

    J.

  • 147. Data: 2021-04-06 15:19:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 04.04.2021 o 13:27, A. Filip pisze:

    >Obejrzyj sobie odcinek kabaretu o drzwiach wejściowo-wyjściowych.
    >Potem zadaj sobie pytanie do czego służą drzwi ewakuacyjne i dalej
    >powinieneś się już domyślić. Jak dalej będziesz miał problemy to
    >szukaj pod hasłem "dzwignia antypaniczna".

    Ktora sie przyda, jak policja wpadnie do kosciola ? :-)

    No coz ... w kosciolach nie zawsze jest jakies boczne wyjscie, chyba,
    ze przez zakrystie.
    I nie zawsze rozmiar adekwatny do paniki.

    Natomiast w jakis sklepach ... widze te "wyjscie ewakuacyjne", i
    zadnej informacji, ze wyjscie przez nie jest normalnie, bez pozaru,
    zabronione.
    Mam sie domyslac ?

    J.

  • 148. Data: 2021-04-06 15:24:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.04.2021 o 15:19, J.F. pisze:

    > No coz ... w kosciolach nie zawsze jest jakies boczne wyjscie, chyba, ze
    > przez zakrystie.
    > I nie zawsze rozmiar adekwatny do paniki.

    Generalnie tak, ale jak rozumiem my nie o zagrożeniu pożarowym jako
    takim a o rozgrzeszeniu probszcza że mu się wysportowane babcie bocznymi
    wejściami poza kontrolą wbijają;)

    > Natomiast w jakis sklepach ... widze te "wyjscie ewakuacyjne", i zadnej
    > informacji, ze wyjscie przez nie jest normalnie, bez pozaru, zabronione.
    > Mam sie domyslac ?

    Zwykle jest napis, żeby nie otwierać bo alarm albo nawet plomba. Zresztą
    - skoro nie używasz, to znaczy że oznakowanie najlepiej jak się da -
    intuicyjnie;)

    --
    Shrek

  • 149. Data: 2021-04-06 15:29:59
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Robert Tomasik w

    > Jedną krówką wiele się nie posilę.

    No to w jakim celu ją zżerasz po wejściu?

    Zresztą OIDP to ryja trza mieć czystego, by komunikant przyjąć...

    > Ja chadzam przeważnie, by się pomodlić. Nic nie poradzę, że Ty na mszę
    > chodzisz. Bozia ma różnych lokatorów.

    > Jest problem. Nawet, gdybyśmy wprowadzili stan wyjątkowy, to Konstytucja
    > nie pozwala. Rzuć okiem do Konstytucji.

    I czego szukać? Że nie wolno zamknąć budynku i zabronić ludziom tam
    wchodzić, bo w nazwie ma kościół? Proszę pokaż ten zapis, by sie cały świat
    z zomowca mógł pośmiać

    > Trzeba wiernych przekonać, że z powodu COVID powinni uważać.

    ROTFL

    Właśnie przyznałeś, że wierni to półmuzgi, a ksiąnc to łącznik pomiędzy tymi
    połówkami...

    --
    'Tom N'

  • 150. Data: 2021-04-06 15:34:52
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sun, 4 Apr 2021 11:41:45 +0200, Shrek napisał(a):

    > No ale przecież kulson od
    > myślenia nie jest tylko od jebania mandatami albo pałą. Tylko mu rura
    > zmiękła jak na księdza trafia;)

    W Londynie nic im nie mięknie, ale to może dlatego, że nie są milicją
    partii, która jest w komitywie z ideologią rzymsko-pedofilską.

    https://tvn24.pl/polska/londyn-policja-przerwala-nab
    ozenstwo-w-polskim-kosciele-chrystusa-krola-w-balham
    -5060015

    "Policja przerwała wielkopiątkowe nabożeństwo w polskim kościele w
    londyńskiej dzielnicy Balham. Zdaniem funkcjonariuszy wierni złamali
    obowiązujące w związku z lockdownem zasady."