  • Data: 2003-05-14 18:26:51
    Temat: Re: Stracilem Prawo Jazdy kat. B , czy moge... ?
    Od: g...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Sam się stuknij - niektórzy mądrzeją po takich sprawach.

    ktorzy?

    > Ja sam na rowerze kiedyś po pijanemu się przewróciłem. Na odludziu, bez
    > żadnych prawnych konsekwencji. Kulałem przez miesiąc, i zrozumiałem czym
    > grozi głupota.

    a tutaj sa ci "ktorzy", urzekla mnie twoja historia. Masz wiecej podobnych
    przygod z cyklu "pyza na polnych drozkach"?
    niezly z ciebie blazen jednym slowem
    oczywiscie wczesniej nie wiedziales czym grozi jazda pod wplywem?

    > Nigdy tego więcej nie zrobię.

    LOL do kwadratu!
    blazen tez do kwadratu

    > Za to większość głupców osadzających innych nie znając sprawy nimi
    > pozostanie.

    LOL;)
    podobnie jak pijany kierowca, ktorego zdolnosc osadzania otaczajacego go
    swiata jest raczej watpliwa

    gloria_v

    ps. aha i jeszcze jedno - zamknij sie chester, bo bzdury prawisz