    From: chester <c...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Stracilem Prawo Jazdy kat. B , czy moge... ?
    Date: Wed, 14 May 2003 12:53:57 +0200

    > najlepiej bylo by gdyby mozna jezdzic po pijaku, nie? i w ogole bez prawa
    > jazdy...i bez przepisow
    > stuknij sie w czolo zanim cos napiszesz
    Sam się stuknij - niektórzy mądrzeją po takich sprawach.
    Ja sam na rowerze kiedyś po pijanemu się przewróciłem. Na odludziu, bez
    żadnych prawnych konsekwencji. Kulałem przez miesiąc, i zrozumiałem czym
    grozi głupota. Nigdy tego więcej nie zrobię. Myślę, że sporo osób po
    ukaraniu wyciąga podobne wnioski. Nie każdy przestępca jest recydywistą!
    Za to większość głupców osadzających innych nie znając sprawy nimi
    pozostanie.

    chester