  • Data: 2003-05-10 16:39:23
    Temat: Re: Stracilem Prawo Jazdy kat. B , czy moge... ?
    Od: Kasek <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 10 May 2003 10:53:38 +0200, "Paweł" <p...@t...net>
    wrote:

    >nie cięzki przestępca tylko ogolnie przestępstwo i dobrze w polsce z takim
    >stanem drog ilosc wypadkó i zabitych w wyniku ich osob jest za duza
    >dla mnie rownie dobrze mogłby byc całkowity zakaz.

    A ja chcialbym moc wypic lampke wina do posilku.
    Jednak w sytuacji wysrubowanych polskich
    norm nie praktykuje nawet cukierka z alkoholem, jak
    gdzies jade.

    >zapewne to dla nich podow do dumy
    >chore!!!!!!!!

    No niby producenci win wywalczyli.
    Ale (z punktu widzenia medycznego) dlaczego tam moge
    kulturalnie napic sie piwa lub lampki wina do obiadu i jechac
    do domu? W Polsce tez bym chcial.
    Gdyby bylo chociaz 0,6 promila, ale 0,2!!!! 0,5!!!!
    To jest chore. W rzeczywistosci zwykle niewyspanie
    jest znacznie gorsze niz te 0,8 promila.