  • 1. Data: 2005-05-13 13:50:49
    Temat: Stowarzyszenie - co mi grozi ? :)
    Od: pe3no <p...@N...o2.pl>

    Witam,

    Poproszono mnie, abym podpisał się na liście w celu utworzenia
    stowarzyszenia. Głupio odmówić - komuś z pracy..
    Czy wiąże się z tym jakaś odpowiedzialność, gdyby na przykład to
    stowarzyszenie coś narozrabiało.
    Czy jest się czym niepokoić? Podpisuję się pod czymś, więc chyba ponoszę
    jakąś odpowiedzialność?

    Z góry dziękuję za informacje i pozdrawiam serdecznie,
    Piotrek.

  • 2. Data: 2005-05-13 14:06:22
    Temat: Re: Stowarzyszenie - co mi grozi ? :)
    Od: "agnesdz" <a...@B...pl>

    Za zobowiązania stowarzyszenia odpowiada zarząd. wobec tego jeżeli jesteś
    zwykłym członkiem nic nie powinno ci grozić.

  • 3. Data: 2005-05-13 14:30:03
    Od: pe3no <p...@N...o2.pl>

    agnesdz napisał(a):
    > Za zobowiązania stowarzyszenia odpowiada zarząd. wobec tego jeżeli jesteś
    > zwykłym członkiem nic nie powinno ci grozić.
    uff, jeszcze raz dzięki i gorące pozdrowienia,
    Piotrek.

  • 4. Data: 2005-05-13 19:25:29
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *pe3no* wrote in <news:d62ef9$mtv$1@nemesis.news.tpi.pl> :

    > uff, jeszcze raz dzięki i gorące pozdrowienia,

    mam weksel, podpiszesz bo głupio ci odmówić? ;)

    nastepnym razem mysl zanim cos podpiszesz, nawet koledze.

    --
    Jeśli mówisz do boga - to jest modlitwa.
    Jeśli bóg mówi do Ciebie - to nazywa się schizofrenia paranoidalna.

  • 5. Data: 2005-05-13 23:20:17
    Od: pe3no <p...@N...o2.pl>

    _ValteR_ wrote:
    > mam weksel, podpiszesz bo głupio ci odmówić? ;)
    > nastepnym razem mysl zanim cos podpiszesz, nawet koledze.

    No dobrze, czy z tego co mówisz, wynika, że jednak ponoszę
    jakieś ryzyko? Jakie?

    Nie jestem półgłówkiem (bo takie trochę odnoszę wrażenie
    z Twojej wypowiedzi).
    Zdarzyło mi się odmówić podżyrowania pożyczki,
    bo upatrywałem w tym konkretne ryzyko.

    Czy tu konkretnie popełniłem błąd i wziąłem na siebie
    jakieś konkretne ryzyko?

    Pozdrawiam,
    Piotrek.

  • 6. Data: 2005-05-14 12:38:47
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *pe3no* wrote in <news:d63ct1$eqc$1@nemesis.news.tpi.pl> :

    > Nie jestem półgłówkiem (bo takie trochę odnoszę wrażenie
    > z Twojej wypowiedzi).

    podpisywanie czegoś bez znajomosci konsekwencji nie jest głupie?
    I nie ma żadnego znaczenia że później dowiesz sie ze nie ma
    konsekwencji - bo to jest po fakcie że najpierw podpisales.

    BTW. Dobre odniosłeś wrażenie. Naucz sie jednego - *nic* nie podpisuj.

  • 7. Data: 2005-05-14 12:41:12
    Od: Arek <a...@e...net>

    Dnia 2005-05-14 01:20, pe3no rzecze:
    [..]
    > Czy tu konkretnie popełniłem błąd i wziąłem na siebie
    > jakieś konkretne ryzyko?

    Nie. Żadnego.
    Jesteś członkiem założycielem tego stowarzyszenia i tyle.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net - rozmawiaj za darmo

  • 8. Data: 2005-05-14 12:41:50
    Od: Arek <a...@e...net>

    Dnia 2005-05-14 14:38, _ValteR_ rzecze:
    [..]
    > BTW. Dobre odniosłeś wrażenie. Naucz sie jednego - *nic* nie podpisuj.

    Iście obywatelska postawa, dyć prawie wchodzi w zakres postawy niewolnika.

    ubawiony
    Arek

    --
    www.hipnoza.info - nauka hipnotyzowania

  • 9. Data: 2005-05-14 12:56:00
    Od: Arek <a...@e...net>

    Dnia 2005-05-14 14:56, _ValteR_ rzecze:
    > nie epatuj tą postawą obywatelską. Skladanie podpisów na około to
    > głupota.

    Podpis pod aktem założycielskim stowarzyszenia nie jest składaniem
    podpisów "na około" to raz.
    Dwa odnosiłem się do Twojej iście paranoicznej rady "*nic* nie podpisuj!"

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.hipnoza.info - nauka hipnotyzowania