    From: "Juzek72" <j...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Stosunki miedzysasiedzkie
    Date: Wed, 16 Oct 2002 16:07:33 +0200

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> napisał w
    wiadomości news:aojpfj$cas$1@news.tpi.pl...
    > Spróbuj odwrócić sytuację i wyobraż sobie ze to Tobie
    > sąsiedzi fundują "zwierzęce odglosy" - jak znam życie odpowiesz, ze to by
    Ci
    > nie przeszkadzało ale wierz mi, ze po pewnym czasie zaczęloby.

    Szczerze powiedziawszy nie takiej porady prawnej oczekiwalem, ale postaram
    sie jednak odpowiedziec na Twoj post.

    Sasiadka moich rodzicow (u ktorych zamieszkuje) regularnie odbywa stosunki
    ze swoim (chyba) wibratorem, co przyprawia mnie jedynie o przelotny usmiech
    zwazywszy jej dosc "powazny" wiek. Natomiast mlode malzenstwo "z gory"
    rowniez nie zasypia gruszek w popiele wydajac "zwierzece odglosy" i jak na
    razie nikogo to nie draznilo, choc bylo juz po 22-giej - ot cienkie sciany,
    realia blokowiska, glowa w poduche i spac. Uwierz mi zatem, ze znam rowniez
    druga strone medalu.

    > I jeszcze coś - cierpicie na jakąś odmianę ekshibicjonizmu? Mnie osobiscie
    > srednio na jeza odpowiadałaby swiadomosc ze sąsiedzi komentują "znowu
    > kowalska spod 35 miała orgazm"- tym bardziej, ze bardzo szybko zaczną, o
    ile
    > już nie zaczęli komentarze "znowu ta ****** sie p******"

    Nie pisze, ze podoba mi sie sasiedzkie podsluchiwanie, a tym bardziej
    wulgarne komentarze. Rozne osoby roznie reaguja w pewnych sytuacjach, w tym
    takze intymnych i nie zawsze mozna to ograniczyc. Nie miejsce tutaj na
    tlumaczenia ludzkich natur, oczekiwalem prawniczego spojrzenia na sprawe, a
    nie nic nie wnoszacych komentarzy.

    Pozdrawiam,

    Juzek