  • Data: 2002-10-17 05:33:46
    Temat: Re: Stosunki miedzysasiedzkie
    Od: "Albercik" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Życzę Ci więc takich sasiadów,a nawet meliny pijackiej u sasiadów,gdzie
    > te rzeczy dzieją się non stop...I życzę Ci, żeby Twoje powiedzmy 14-sto
    > letnie dziecko,córka(kiedyś będziesz je miał pewnie jeśli nie jesteś
    > impotentem)słuchało tych dzikich wrzasków z meliny i nie mogąc zasnąć
    > (bo to jest na dodatek takie uczucie jakby Cię ktoś w łeb walił cały
    > czas młotkiem)poprosiło Cię,żebyś nie wyłączał telewizora z Vivą dopóki
    > nie uśnie...I tak noc w noc.Ciekawa jestem jak to się odbije na psychice
    > Twojego dziecka w przyszłości.
    > Kaja

    Sorry, ale nie mowimy chyba tutaj o ludziach z marginesu.
    A Twoja córka to skad sie niby wziela? Z domu dziecka?
    To chyba są normalne sprawy i nie rozmawiamy tutaj o wypaczeniach. A gdzie
    niby mają to robić? W parku????
    A takim sąsiadom to zawsze będzie coś przeszkadzało, moja znajoma ma
    sąsiadów którzy stwierdzili ze jej córka za głośno ścieli łóżko.
    Aha, nie jestem impotentem.

    Albercik