eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoStopka prawna emaila › Re: Stopka prawna emaila
  • Data: 2015-03-05 23:12:43
    Temat: Re: Stopka prawna emaila
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 05.03.2015 o 21:56, Krzysztof kw1618 z Warszawy pisze:
    > Dnia Thu, 5 Mar 2015 14:49:36 +0000 (UTC), januszek napisał(a):
    >
    >> >Gotfryd Smolik news napisa?(a):
    >> >
    >> >[...]
    >> >
    >>> >> Ale z drugiej strony może pełnić rolę "uświadomienia" - zobowiązać
    >>> >>np. do tajemnicy firmowej nie może, ale chyba "źle odebrana
    >>> >>korespondencja" pod ochronę korespondencji podpada?
    >> >
    >> >Co to jest "źle odebrania korespondencja"?
    >> >
    > znakomite pytanie !!
    > o ile list papierowy, prawidłowo zaadresowany, przesłany przez operatora
    > pocztowego może wylądować w niewłaściwej skrzynce np. z powodu błędu
    > doręczyciela, tak list elektroniczny trudno aby "wpadł" do niewłasciwej
    > e-skrzynki; co najwyżej nadawca może się pomylić w adresie email i
    > przypadkiem adres @ bedzie prawidłowy, ale to wina nadawcy, ze nie
    > sprawdził adresu przed wysłaniem
    >

    List elektroniczny może wpaść do niewłaściwej elektronicznej skrzynki
    równie dobrze jak list papierowy do niewłaściwej przegródki, a nawet
    bardziej - bo może wpaść np. do wszystkich skrzynek elektronicznych na
    danym serwerze.

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1