  • Data: 2020-06-02 13:15:38
    Temat: Re: Stłuczka spowodowana ropą na drodze
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "N Tom" napisał w wiadomości grup
    .invalid.200602.invalid...
    >J.F. w

    >Nie pytał się, czy można się zgodzić, tylko kto winny!

    Jak sie nie zgodzi, to bedzie niewinny az do ostatecznego wyroku sadu
    :-)

    >Tym bardziej latem oleju, bo po drogach tyle "sztrucli" jeździ, że
    >dziwnym
    >by było, gdyby nie było oleju na jezdni skoro wyjechały po postoju
    >zimowym z
    >pękniętymi miskami/cieknącymi korkami...

    Tak ogolnie, to jednak suche drogi latem sa przyczepne.
    I z predkoscia dopuszczalna kazdy zakret sie przejedzie, wiec nie
    widze tu winy kierowcy.

    Cos tam kursantow ostrzegaja, ze drobny opad deszczu potrafi wyplukac
    z jezdni zanieczyszczenia, ktore wtedy sa sliskie bardzo, ale mam co
    do tego mieszane uczucia ...

    J.