  • Data: 2020-06-02 12:59:59
    Temat: Re: Stłuczka spowodowana ropą na drodze
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Robert Wańkowski r...@w...pl ...

    > Opona jest rozdarta, felga aluminiowa zadrapana. I tyle z uszkodzeń.

    CZyli pewnie 500zł strat. Jezeli poczekasz na patrol godzine to pytanie
    czy 500zł za ta godzine to dobra cena. Ale pewnie to beda 2 godziny.
    Pozostają jeszcze takie kwestie jak ambicja i chec zmieniania słuzby
    drogowej na lepsza (jak ludzie nie beda nagminnie zgłaszac to maja
    mniejsza motywacje zeby na biezaco naprawiac). Satysfakcja z takiej
    wyciagnietej piecsetki moze kosztowac znacznie wiecej niz wartosc tego
    pieniadza :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."