    From: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)poczta.fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Stłuczka i brak oswiadczenia
    Date: Fri, 12 May 2006 19:23:38 +0200

    Użytkownik "Jacek" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:e42cno$cbd$1@atlantis.news.tpi.pl...

    >Nie wszyscy ludzie to oszuści i krętacze

    Ale zdarzaja sie i tacy. Wydawało mi sie, ze w takiej sytuacji spisuje sie
    jakies sensowne oświadczenie - typu kiedy, gdzie, co zostało uszkodzone.
    Tutaj tego brak wiec teoretycznie facet moze naprawic sobie pól fury
    twierdząc, ze uległo uszkodzeniu w wyniku stłuczki z moim kumplem. Z drugiej
    strony brak podpisu kumpla, moim zdaniem tez implikuje ewentualne problemy -
    sam nr rejestracji samochodu nie jest chyba wystarczajacy.

    >Jeżeli okaże się inaczej, to znak, że pora umierać/zostać politykiem

    Kumpel sie nie miga, jak wyglada sprawa uczciwosci drugiej strony nie wiem-
    się okaże w praniu. Zapytalam bo wydawało mi sie, ze zalatwili sprawę zbyt
    nieformalnie, zeby tak naprawde obaj mogli czuc sie bezpiecznie

    HaNkA