  • 11. Data: 2005-02-11 13:01:43
    Temat: Re: Stluczka
    Od: "Jacuo" <z...@p...onet.pl>

    news:cuhmhf$4d4$1@opal.futuro.pl...
    > Użytkownik "Jacuo" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > skoro kolizja byla niewielka, trzeba bylo probowac ukladac sie finansowo,
    > "na lakiernika" a nie podpisywac oswiadczenie :)

    Tam moim zdanime nie bylo nawet lakiernika potrzeba, bo ryseczka tylko. Ale
    to jakas przestraszona coreczka
    samochodem tatusia. Miala zadzwonic, ale widac tatus cwaniaczek sobie
    wymienil caly zderzak, korzystajac z okazji. No nic - podpisze, ze to moja
    wina, ale przynajmniej opisze uszkodzenia - moze PZU nie zechce wyplacic
    wiecej i bedzie mial za swoje .....

    --
    Jacek

  • 12. Data: 2005-02-11 18:12:53
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jacuo" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Teoretycznie kobieta hamując nagle bez powodu popełnia wykroczenie. Ale jak
    w praktyce dowieść, ze jej kot nie wybiegł i w ten sposób nie zareagowała.
    Toteż w zasadzie jesteś bez większych szans.

  • 13. Data: 2005-02-11 18:56:22
    Od: BartekK <s...@h...art.pl>

    ja sie obawiam (z praktyki) ze nie wygrasz sprawy, zwlaszcza jak
    swiadkow nie miales...
    mialem taka sytuacje - na 2pasmowej drodze (powiedzmy - "gierkowka")
    jechalem przepisowa predkoscia 70km/h prawym pasem (maluchem), gdy bylem
    10m od swiatel - na swiatlach na lewym pasie doszlo do kolizji paru
    pojazdow, ostatni z pojazdow (opel tigra) minal mnie z ogromna
    predkoscia i uderzyl w zdrzerzajace sie juz auta. Moj pas przez cala
    sytuacje byl wolny i pusty, az do momentu uderzenia tigry - ktora po
    prostu sie odbila i poleciala w bok, na moj pas. Jakostam zachowujac
    refleks tak odbilem na bok, ze jedynie otarlem sie z ta odbijajaca
    tigra, urwalem jej lusterko (albo ona moje - ciezko powiedziec kto mial
    wieksza predkosc - czy hamujacy maluch, czy tigra z urwanym calym
    przodem zawieszenia, po odbiciu sie od innego auta).
    Straty w maluchu - lusterko kierowcy (odpadlo ale nie potluklo sie) oraz
    zarysowanie na calej dlugosci...
    Straty w pozostalych pojazdach - makabra.
    Przyjechala policja i karetka (na moje wezwanie zreszta, jako jedynemu
    "przezyl" telefon komurkowy ta sytuacje), i okazalo sie ze jestem
    wspolwinnym "poniewaz nie zachowalem ostroznosci , a jakby mnie nie bylo
    na tym pasie, to napewno tigra by zjechala na moj pas i nie byloby
    takiego karambolu", oczywiscie kierowca tigry tez winny, ale ze
    nieprzytomny itd -to niema z kim sie bic ;), sprawe olalem, bo drugi
    koniec polski, deszcz pada, mi sie spieszy, strat w aucie niemam zadnych
    (lusterko w 3 minuty zamontowalem na swoje miejsce) i moge jechac, to
    zaplacilem te 100zl mandatu i w droge..

    po paru miesiacach przychodzi z ubezpieczalni jednej, drugiej,
    trzeciej... ze ze wzgledu na spowodowany karambol temu wyplacili z
    mojego OC 12tys zl, tamtemu 25tys zl, komustam za caly samochod... i
    odwolywanie nic nie pomoglo, bylem "ostatnim" ktory byl przez policje
    wpisany jako sprawca, czyli ktostam uderzyl w kogos, bo jego uderzyl
    ktos, .... , BO NA KONCU JA UDERZYLEM i (wg. ubezpieczalni i tego co
    spisali policjanci chyba) sprasowalem 5 aut maluchem i pojechalem nim
    dalej ;)

    --
    Bartlomiej Kuzniewski tel +48 696455098
    s...@s...cfu.com.pl GG:23319