    Date: Sun, 4 Dec 2022 18:12:06 +0100
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <tmi1rt$1jt$1$TomN@news.chmurka.net>
    <638cb11f$0$568$65785112@news.neostrada.pl>
    <tmicob$6pt$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <638cc697$0$451$65785112@news.neostrada.pl>
    <tmiits$6pt$2$Shrek@news.chmurka.net>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Subject: Re: Sthur jednak spierdalał z miejsca potrącenia

    W dniu 04.12.2022 o 17:46, Shrek pisze:

    > NIe próbuję cię obrazić, tylko naprawdę nie wiem ja ci pomóc - na filmie
    > który sam podałeś są dwa pasy do skrętu, w ggóglu są dwa pasy do skrętu,
    > a ty mówisz, że nie widzisz... No jak ci można pomóc?

    Przeczytać ze zrozumieniem, co piszę.

    > A twierdzisz tak na podstawie?

    Tego, co widzę.

    >  Pisząc o jednym pasie piszę o wylocie z ulicy
    > Historia zaczęła się wcześniej jak sztur sobie przypomiał że ma
    > spotkanie a był na bani. Ale to nie ma żadnego znaczenia. Bo znaczenie
    > ma że skręcali z dwóch pasów do skrętu i nie ma znaczenia co było pół
    > godziny wcześniej.

    Twierdzisz, ze tam jest inne oznakowanie, niż widać w Google? Czy na
    innej podstawie na tej fotce:
    https://www.google.com/maps/@50.0638655,19.9232382,3
    a,75y,105.9h,74.14t/data=!3m6!1e1!3m4!1semMOawJEI4sL
    w69HvbrFSA!2e0!7i16384!8i8192
    widzisz dwa pasy do skrętu w lewo?

    Przeczytaj to, co napisałeś. Pozwolę sobie to skopiować:

    | https://zapodaj.net/0e5776be314da.png.html
    | Na zielono jak powinien jechać sztur, na czerwono jak pojechał
    | motocyklista i na żółto jak szrur w rzeczywistości pojechał i
    | co z tego wynikło.

    Czy nadal uważasz, że czerwona kreska, to tor jazdy motocyklisty?

> [...]
    > liczy się jak ty byś to zrobił. A kończąc twój wywód - nie ma obowiązku
    > jazdy na lewy i nikt tak naprawdę nie twierdził że jest. Natomiast jak
    > jedziesz na inny to musisz ustąpić pierwszeństwa tym co są po twojej
    > prawej. Jak z jakiegoś powodu tak musisz to trudno, choć jest to akurat
    > na tym skrzyżowaniu zupełnie pozbawione sensu. Są skrzyżowania gdzie ma
    > sens, że prawy na prawy, a lewy na środkowy, ale na tym nie ma to
    > żadnego sensu bo prawy to buspas. No i niezależnie od sesnu czy jego
    > braku masz puścić tego co jedzie bardziej prawym pasem.

    Teraz tylko znajdź mi konkretny przepis w Prawie o ruchu drogowym, który
    określa, na który pas masz wjechać na ulicy poprzecznej po skręcie w
    lewo i zabraniający wjechania na drugi z tych pasów zamiast na pierwszy.

    > Z praktyki. Za zwykła kolizji nie ma kary śmierci tylko kilkset złotych
    > mandatu i punkty. Nikt cię nie powiesi, do pierdla nie wsadzi, nawet
    > prawka nie zabierze (chyba że ci punkty wyszły).

    Z czego wnosisz, ze Stuhr jest winny kolizji. A nie, jakie będą dla
    niego konsekwencje. Bo co do zasady tu problemem jest alkohol.

    I słusznie, bo kilka razy napisałem :-)

    --
    Robert Tomasik