  • 1. Data: 2005-03-24 17:33:08
    Temat: Statystyki karanych
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Czy ktoś wie gdzie mógłbym znaleźć statystyki odnośnie liczby osób karanych
    po raz pierwszy, drugi i więcej.
    Uprzedzam, że na stronach GUS-u ich nie znalazłem.

  • 2. Data: 2005-03-24 18:01:51
    Temat: Re: Statystyki karanych
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś wie gdzie mógłbym znaleźć statystyki odnośnie liczby osób
    karanych
    > po raz pierwszy, drugi i więcej.
    > Uprzedzam, że na stronach GUS-u ich nie znalazłem.

    Z tego co wiem to juz od dawna nikt takich statystyk nie prowadzi, bo nie ma
    kasy.

  • 3. Data: 2005-03-24 18:04:18
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

> [...]
    > Uprzedzam, że na stronach GUS-u ich nie znalazłem.

    Z tego co wiem to juz od dawna nikt takich statystyk nie prowadzi, bo nie ma
    na to kasy.

  • 4. Data: 2005-03-24 18:13:54
    Od: "R.K." <...@w...pl>

> [...]
    karanych
    > po raz pierwszy, drugi i więcej.
    > Uprzedzam, że na stronach GUS-u ich nie znalazłem.

    Poszperaj:
    http://www.ms.gov.pl/statystyki/statystyki.shtml

  • 5. Data: 2005-03-24 18:19:48
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Piotr [trzykoty] napisał(a):
    > Czy ktoś wie gdzie mógłbym znaleźć statystyki odnośnie liczby osób karanych
    > po raz pierwszy, drugi i więcej.
    > Uprzedzam, że na stronach GUS-u ich nie znalazłem.

    A na stronach Ministerstwa Sprawiedliwości?
    Albo zwrócić się do nich. Choć wątpię żeby istniały.

    KG

  • 6. Data: 2005-03-27 11:35:02
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Heming" <h...@w...gazeta.pl> napisał
    > Z tego co wiem to juz od dawna nikt takich statystyk nie prowadzi, bo nie
    ma
    > na to kasy.

    A może Centralny Rejestr Skazanych robi takie statystyki, nie wiecie?

  • 7. Data: 2005-03-27 21:36:35
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    > Użytkownik "Heming" <h...@w...gazeta.pl> napisał
    > ma
    >
    > A może Centralny Rejestr Skazanych robi takie statystyki, nie wiecie?

    Nie sadze.

  • 8. Data: 2005-03-28 11:52:54
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Zawsze można wystosować pisemne zapytanie, ewentualnie prośbę o stworzenie
    takiej statystyki.

    --
    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy - http://grupy.3mam.net
    Szanuj język polski !! nie używaj imperialistycznych zapożyczen "mail" i