  • 1. Data: 2005-03-24 17:33:51
    Temat: PKP cześć 2
    Od: "<buraxta>" <b...@g...com>

    Obiecałem, że się odezwę i napiszę co zdziałałem z PKP - gdyby ktoś
    chciał się zapoznać ze starym wątkiem to:
    http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&c2coff=1&cl
    ient=firefox-a&rls=org.mozilla:en-US:official&thread
    m=cuvd03%24eta%241%40nemesis.news.tpi.pl&rnum=2&prev
    =/groups%3Fq%3Dmandat%2Bpkp%26hl%3Dpl%26lr%3D%26c2co
    ff%3D1%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:en-U
    S:official%26selm%3Dcuvd03%2524eta%25241%2540nemesis
    .news.tpi.pl%26rnum%3D2

    Tak więc po napisaniu odwołania zostało ono uznane (na razie tylko w
    przypadku kolegi zdąrzyli odpowiedzieć, ale podejrzewam, że decyzja
    będzie podobna także w pozostałych przypadkach). PKP zastrzegło, że
    trzeba zrobić 3 zł dopłaty do biletu.

    Jeżeli chodzi o moją osobę (nie podpisałem blankietu w pociągu) to
    przyszło do mnie wezwanie do zapłaty listem zwykłym - zastanawiam się
    czy olać je i poczekać na polecony, czy już teraz wysłać odwołanie?

    Z ciekawszych rzeczy to okazało się, że kontroler, którego numer
    widnieje na blankiecie wezwania mojej dziewczyny nie istnieje - tak
    odpisało mi PKP kiedy złożyłem na niego skargę :) Zastanawiam się jaką
    podstawę ma PKP w ściąganiu kary, którą nałożył nieistniejący kontroler...

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.prv.pl \\ \\ \\

  • 2. Data: 2005-03-25 08:19:05
    Temat: Re: PKP cześć 2
    Od: "Pawcio" <1...@w...spamowcow>

    > Tak więc po napisaniu odwołania zostało ono uznane (na razie tylko w

    No to masz szczescie, moja znajoma jz trzecią rozprawę z PKP
    miała...sprawa praktycznie identyczna.Od drugiej przestali adwokaci PKP
    ię pojawiać..chyba im wstyd ;)

  • 3. Data: 2005-03-25 11:57:27
    Od: "<buraxta>" <b...@g...com>

    Pawcio wrote:
    > No to masz szczescie, moja znajoma jz trzecią rozprawę z PKP
    > miała...sprawa praktycznie identyczna.Od drugiej przestali adwokaci PKP
    > ię pojawiać..chyba im wstyd ;)

    Heheh no zobaczymy, czy u mnie w dwóch pozostałych, identycznych,
    przypadkach decyzja po odwołaniu będzie jednakowa :)

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.prv.pl \\ \\ \\

  • 4. Data: 2005-03-29 11:51:21
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    <buraxta> napisał(a):

    > Heheh no zobaczymy, czy u mnie w dwóch pozostałych, identycznych,
    > przypadkach decyzja po odwołaniu będzie jednakowa :)

    To i ja sie pochwale ;)

    Jestem (w sprawiue kolegi, moja juz wygrana) po 1 rozprawie,
    nikt z PKP sie nie zjawil ... Sedzia mial ubaw , obciazyl PKP
    kosztami ;) Smutno mi bylo, ze mi jako swiadkowi (sprawa
    cywilna, powolany przez pozwanego) nie przypadla mozliwosc
    odzyskania kosztow podrozy na rozprawe ;) Moge sie ich dopominac
    od kolegi ;)

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT - 1200