  • 1. Data: 2005-03-24 15:31:17
    Temat: przedawnienie wykroczenia - porada
    Od: "format1" <dtp@(to wyrzuc)mbpress.pl>

    Witam
    mam przed sądem grodzkim taką sprawę:
    miałem lokal (cała kamienica) i przeszkadzał on sąsiadce, która mieszkała w
    budynku obok ale pietro wyżej.
    15 XI 2003 roku kobieta złozyła skargę na impreze która się odbywała, byl w
    lokalu 2 razy patrol uciszył ludzi
    po 2 w nocy nikomu ta już nie było a jednak o 5 rano jak wychodziła obsługa
    3 osoby to kobieta jeszcze im pyszczyla.
    Oskarżonym jestem ja i gość który organizował tamtą imprezę (35 osób). Ja
    wtedy byłem w domu i spałem
    policja uciszała gościa i on muzyke ściaszał. Mam świadków że byłem tam
    nieobecny, mam świadków, że policja uciszała tych
    35 osób, lokal zlikwidowałem w kwietniu 2004 roku. Od IX 2003 roku
    zabiegałem w Administracji, żeby wymienili okna na szczelne i
    wyciszyli ściane (mam pisma).
    Odbyły się już 3 rozprawy lecz o żadnej nie wiedziałem bo policja mnie nie
    powiadomiła (w aktach nie ma zwrotów z poczty)
    a policja jak mnie przesłuchiwała dostała mój bieżący adres i nr telefonu
    (parę razy dzwonili).
    Moje pytanie:
    jak sie próbować bronić?
    kiedy taka sprawa się przedawnia bo może prościej się odwoływać i czekać?
    pozdrawiam
    sorry ale pisze z firmowego maila
    mój prywatny: s...@d...com