    From: "witek" <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Stare problemy zwykłych ludzi :-(
    Date: Sun, 21 Jan 2007 11:27:00 -0600

    <c...@o...pl> wrote in message
    news:1169399773.681348.32840@11g2000cwr.googlegroups
    .com...
    >Zajmuję część domu (współwłasność, nie wydzielone fizycznie
    >lokale), mam tytuł własności do 1/4 domu i tyle fizycznie zajmuję
    >(wyrok sądu po sprawie spadkowej) i zameldowanie. Mieszkam. Jak każdy
    >- zamykam swoje mieszkanie plus pomieszczenia z piecem i licznikiem,
    >kiedy wyjeżdżam. Drugi współwłaściciel (rodzina, mieszka gdzie
    >indziej) zażądał ode mnie, abym otworzyła wszystkie zajmowane
    >pomieszczenia w tym pomieszczenie z licznikiem i piecem c.o. (licznik
    >jest na mnie, opał kupiłam i ogrzewam zajmowaną część) i dała mu
    >klucze...

    Nie może żądać, bo te pmieszczenia zajmujesz ty, niezaleznie od tego kto
    jest ich właścicielem.

    >bo inaczej wejdzie tam z policją.

    Nie wejdzie, bo mu policja w tym nie pomoże.
    Policja nie jest od wchodzenia. Chybą, że jacyś niedouczeniu przyjdą.
    Co najwyżej mogą mu aystować w sensie patrzeć co robi i sporzadzić z tego
    notatkę.
    Sami do tego reki nie przyłożą. Jak masz policjantów nieuków na
    komisariacie, to możesz z nimi porozmawiać, że to ty jesteś we władaniu tych
    pomieszczeń i żeby o tym wiedzieli.

    jakiekolwiek wejście do pomieszczeń przez ciebie zajmowanych zgłoś jako
    włamanie.
    Policjantów też już możesz powiadomić, że sąsiad ci grozi, że sie włamie do
    towjej własności podczas towjej nieobecności, Niech maja czas na
    dokształcenie się.

    >Sam trzyma swoje
    >mieszkanie zamknięte, a ode mnie wymaga, jak wyżej.
    >Powiedział, że chce do zajmowanych przeze mnie (nie do zajmowanych
    >przez siebie!!!)pomieszczeń "wprowadzić lokatora" - jak się
    >wyraził. Jak powinnam się zachować, co robić???
    >Dał mi czas do końca tygodnia, bo inaczej wejdzie z policją.

    jak wyżej.
    Nie wejdzie.
    Już możesz sobie pomóc instruując policjantów jak wygląda stan na dzień
    dzisiejszy.
    Wprowadznie kogokolwiek na siłę do twoich pomieszczeń to dla neigo sprawa w
    sądzie.
    I nie zastanawiaj się, tylko do razu idź do sądu.