  • 11. Data: 2006-07-15 23:16:27
    Temat: Re: Stare filmy - lata 40
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    el gato napisał(a):

    > chciałbym legalnie nabyc film Dyktator z 1940 roku. Jako, że nie widze
    > takiego cuda w sprzedaży czy legalne bedzie sciagniecie go sobie z sieci?

    Na wlasny uzytek jak najbardziej

    Jacek

  • 12. Data: 2006-07-16 02:32:38
    Od: "fotomania.pl" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

    Użytkownik "el gato" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > chciałbym legalnie nabyc film Dyktator z 1940 roku. Jako, że nie widze
    > takiego cuda w sprzedaży czy legalne bedzie sciagniecie go sobie z sieci?

    Utwory powstale przed 1960 w polsce sa chronione ustawa ??
    Z tego co pamietam jest jakas dziura i tym sposobem pierwsze numery
    leppelinow , parpli i innych byly wydawane legalnie i wisialy na jakis
    selgrosach i czy tez macro w cenie 6 PLN

    J.

  • 13. Data: 2006-07-16 07:38:47
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    Zdaje mi się, że w US po 75 latach utwór przechodzi na publiczną własność
    ("public domain").

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 14. Data: 2006-07-16 08:26:25
    Od: "SQLwysyn" <sq|vvysyn@sq|wysyn.pI>

    Użytkownik "castrol" <j...@w...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Na wlasny uzytek jak najbardziej

    Androny waść opowiadasz ...

    --
    SQLwysyn
    Przeżylismy trzy zabory, przeżyjemy i kaczory ...

  • 15. Data: 2006-07-16 08:27:27
    Od: "SQLwysyn" <sq|vvysyn@sq|wysyn.pI>

    Użytkownik "fotomania.pl" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl> napisał w
    wiadomości news:e9c813$jt9$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    > leppelinow , parpli i innych byly wydawane legalnie i wisialy na jakis
    > selgrosach i czy tez macro w cenie 6 PLN

    Wg. POPRZEDNIO obowiązującego prawa. Ten absurdalny przepis już dawno został
    uchylony.

  • 16. Data: 2006-09-06 21:33:05
    Od: Kudłaciątko K0n53RVVaTYVVNE <C...@n...zyjewolnylibaniczeczenia.pl>

    jest dostępny w empiku (www.empik.com), sprzedaż wysyłkowa

  • 17. Data: 2006-09-06 21:34:43
    Od: Kudłaciątko K0n53RVVaTYVVNE <C...@n...zyjewolnylibaniczeczenia.pl>

    el gato napisał(a):
> [...]
    >
    > chciałbym legalnie nabyc film Dyktator z 1940 roku. Jako, że nie widze
    > takiego cuda w sprzedaży czy legalne bedzie sciagniecie go sobie z sieci?

    http://www.empik.com/showobject.jsp?objectId=128201&
    currentCategory=3020400