  • 21. Data: 2005-12-10 17:31:44
    Temat: Re: Stane przed sadem za posiadanie polowki ziola (marihuany)
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:dnf2q1$7h6$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:dnf1vk$4g2$1@inews.gazeta.pl...
    >> a potrafisz udowodnic swoj poglad ?
    >> (odnosnie marihuany)
    >
    > Po co mam udowadniać rzeczy oczywiste?

    bo to ewidentna bzdura, rzuc hcocby linkim do rzetelnego artykulu w kotrym
    jest napisane ze FIZYCZNIE uzaleznia.

  • 22. Data: 2005-12-10 17:36:46
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Przemek R... [Sat, 10 Dec 2005 18:31:44 +0100]:

    > rzuc hcocby linkim do rzetelnego artykulu w kotrym
    > jest napisane ze FIZYCZNIE uzaleznia.

    Ale czemu zakładasz, że uzależnienie może być tylko
    fizyczne? Psychiczne działa równie dobrze, a linki
    do artykułów na ten temat samodzielnie bardzo łatwo
    możesz znaleźć...

    Kira

  • 23. Data: 2005-12-10 17:38:42
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 10 Dec 2005 17:45:16 +0100, Przemek R... napisał(a):

    > Bo ja moge podactakie co powietdrdza ze to prawda. I nie podawaj mi
    > opnini klientow monaru

    Coś paliłeś, że tak Ci się palce gibią? ;-)

    --
    Olgierd
    JID: o...@j...org ||| gg: 3657597

  • 24. Data: 2005-12-10 19:40:08
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@e...wytnij.pl> napisał w wiadomości

    > Re to: Przemek R... [Sat, 10 Dec 2005 18:31:44 +0100]:

    > Ale czemu zakładasz, że uzależnienie może być tylko
    > fizyczne?

    a gdzie takie zalozenie? Skoro napisalem o uzaleznieniu fizycznym to juz z
    samego zwrotu wynika ze musi byc inne uzaleznienie, ale z tym innym
    uzaleznieniem (psychicznym) to mamy do czyneinia na codzien z wieloma
    rzecami. Np komputer (znacznie bardziej uzaleznia psychiocznie niz
    marihuana).

    Napisalem o izalezneiniu fizycznym, mr Heming zarzucil mi ze pisze bzdure to
    niech uzasadni
    bo TAKIEGO akurat art nigdzie nie znajde

    Psychiczne działa równie dobrze, a linki
    > do artykułów na ten temat samodzielnie bardzo łatwo
    > możesz znaleźć...

    i w kazdym uzalezneinei fizyczne jest wykluczone.

    Patrz Kira wjakiej galezi glos zabierasz!

    P.

  • 25. Data: 2005-12-10 19:41:16
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Coś paliłeś, że tak Ci się palce gibią? ;-)

    ja akurat za tym nei przepadam, szkoda mi pluc :-)

    P.

  • 26. Data: 2005-12-10 20:06:57
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Przemek R... [Sat, 10 Dec 2005 20:40:08 +0100]:

    > a gdzie takie zalozenie? Skoro napisalem o uzaleznieniu
    > fizycznym [...]

    Wróć. Napisałeś, cytuję:

    "nie ma fizycznej moliwosci uzalezneineia sie od marihuany."

    IMO tam nie ma nic o fizycznym uzależnieniu, bo zwrot
    "fizycznie nie ma możliwości" sam w sobie już od dawna
    funkcjonuje jako zamiennik "w ogóle się nie da". Jeśli
    nie to miałeś na myśli, to po prostu napisałeś coś, co
    jest odbierane inaczej niż chciałeś.

    > i w kazdym uzalezneinei fizyczne jest wykluczone.
    >
    > Patrz Kira wjakiej galezi glos zabierasz!

    Patrzę. A Ty patrzysz? ;) Bo tu jest po drugie: Twoja
    odpowiedź była w następującym kontekście:

    <cytat>
    > Coz... uzaleznienie tak ma...
    sluchaj jak masz takie brednie wypisywac to nic nie pisz,
    nie ma fizycznej moliwosci uzalezneineia sie od marihuany.
    </cytat>

    Teraz się grzecznie zapytam: jeśli faktycznie miałeś na
    myśli *wyłącznie* uzależnienie fizyczne, to jakimżto
    sposobem brak możliwości uzależnienia *fizycznego* ma
    być zaprzeczeniem dla powyższego stwierdzenia, że facet
    _jest_uzależniony_?

    Kira

  • 27. Data: 2005-12-10 20:38:43
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > funkcjonuje jako zamiennik "w ogóle się nie da". Jeśli
    > nie to miałeś na myśli, to po prostu napisałeś coś, co

    obawiam sie ze dobrze zostalo odebrane jednak fakt ze Heming tak napisal
    wynika z jego niewiedzy. Bardzo nie lubie gdy ktos kto nie ma zielonego
    pojecia o narkotykach o nich sie wypiowiada. A zaloze sie ze Ci co tutaj
    pisali nie odrozniaja dzialania chocby amfetaminy od kokainy.

    P.

  • 28. Data: 2005-12-10 21:25:24
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dnfecj$n7c$1@inews.gazeta.pl...

    > obawiam sie ze dobrze zostalo odebrane jednak fakt ze Heming tak napisal

    Niepotrzebnie się obawiasz, bo zrozumiałem tak jak Kira, że pisząc
    "fizycznej" chodzi Ci o "w ogóle".

  • 29. Data: 2005-12-10 22:01:35
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Przemek R... [Sat, 10 Dec 2005 21:38:43 +0100]:

    > obawiam sie ze dobrze zostalo odebrane jednak fakt ze
    > Heming tak napisal wynika z jego niewiedzy.

    Może tak, może nie. Ja Ci tylko pokazuję że to co tam
    napisałeś wcale jednoznacznie nie wygląda.

    > A zaloze sie ze Ci co tutaj pisali nie odrozniaja
    > dzialania chocby amfetaminy od kokainy.

    Wiesz, jak się nie spróbuje... ;>

    Kira

  • 30. Data: 2005-12-11 15:30:32
    Od: "Adam Kuc" <j...@e...husajn.[pl>

    Użytkownik "qwerty" <q...@p...fm> napisał

    > chyba miało to iść na pl.listserv.chomor-l :D

    fizycznie uzaleznia jedynie heroina.
    nie znacie sie to nie wypowiadajcie sie. Pewnie na oczy nie widzieliscie
    nawet marihuany.