  • 41. Data: 2008-06-03 09:49:08
    Temat: Re: Stacja bazowa GSM/UMTS- jak z tym walczyć?
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    news:g21n0q$i3h$1@news.onet.pl...

    > http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=file&id=
    WDU20041711800&type=3&name=D20041800Lj.pdf

    U mnie kilku wiernych słuchaczy radia maryja jak wątkotwórca nie zgodzili
    się i btsa postawili na bloku obok :(
    Nawet gdyby miało być tak, że mogą stawiać wszędzie to szkoda czasu na
    użeranie się z ciemnotą jak wbrew pozorom jest wielu zainteresowanych tak
    korzystnym rozwiązaniem a poza tym można postawić oporowe warunki finansowe
    np 20000/ miesiąc i co?

    a płacić mieli oidp 3000/miesiąc więc przynajmniej dobra dopłata do funduszu
    remontowego mogła być.

    pzdr,
    dkzzzzzzzz.

  • 42. Data: 2008-06-03 09:59:07
    Od: "Maciek" <m...@e...com.pl.nospam>

    Użytkownik "SMi" <b...@m...pl> napisał
    w wiadomości news:g21l0v$al8$1@news.onet.pl...

    > (.......)
    >
    > W języku ang. jest wystarczająco dużo róznych opracować badań,
    > żeby mieć pewność. A wam wystarczy tylko dobry marketing...
    > i już we wszystko wierzycie...

    Petycję przeciwko DHMO oczywiście też podpisałeś?...

    > Rozbawiony do łez

    "I z kogo się śmiejecie?..."

    Maciek

  • 43. Data: 2008-06-03 14:09:57
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik dekazzze napisał:
    [..]
> [...]
    > korzystnym rozwiązaniem a poza tym można postawić oporowe warunki finansowe

    I wtedy idziesz też do sądu i określa stawkę.
    Lub podnosisz kwestię, że korzysta z tego członek wspólnoty i... nie
    musisz wtedy płacić nic.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 44. Data: 2008-06-03 14:49:01
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Maddy wrote:

    > A ja bym chciał że mi się zsiadało. A UHTy nie chce!
    > Teraz wiem dlaczego - za małe promieniowanie elektromagnetyczne u mnie
    > na osiedlu :-D
    >
    > Maddy "jak pech to pech"

    Dorzuć łyżkę śmietany, wymieszaj mikserem i za dwa dni będziesz miała
    manimuśne mleko.

  • 45. Data: 2008-06-03 14:59:25
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Dnia 03.06.2008 dekazzze <d...@g...pl> napisał/a:
    > U mnie kilku wiernych słuchaczy radia maryja jak wątkotwórca nie zgodzili
    > się i btsa postawili na bloku obok :(

    A w Lublinie sprawa sie skonczyla jeszcze gorzej - cale "moherowe" osiedla,
    co gorsza ludzi mlodych (20-30 lat) protestowaly przed uruchomieniem
    BTSow.

    Ich argumentacja byla dosc zabawna - twierdzili, ze BTS bedzie mial moc
    idaca w dziesiatki kilowatow. Byly masowe protesty, blokady ulic, bitwy
    z policja i... prezydent miasta ulegl. Wydal decyzje odmowna i nakazujaca
    operatorom budowe BTSow z dala od miasta (!!!). Na szczescie WSA zakwestionowal
    decyzje prezydenta.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * Jabber ID: v...@c...pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ5JIV *

  • 46. Data: 2008-06-03 21:16:33
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    > ????

    Jakbys uzywal telewizora/monitora do ogladania pornoli, to tez bys na
    suficie umiescil.

    Zarowki wiesza sie tam z innych wzgledow.

    BP, MSPANC.

    sz.

  • 47. Data: 2008-06-04 06:24:14
    Od: Paweł <b...@m...com>

    wiadomości news:d04eh5-j0j.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > A po co?
    > Blok będzie mniej estetyczny? ;->

    Przypuszczam, że wartość mieszkania będzie mniejsza.
    Ze względu na ciemnotę jaka jest popularna w narodzie. Wątkotwórca jest tego
    przykładem.

    --
    Paweł
    wszytkie posty z hotmail.com yahoo.com, lycos.com, gmail.com i

  • 48. Data: 2008-06-04 13:08:39
    Od: Mateusz Rutkowski <m...@g...com>

    Co do BTS'ow. Pare faktow z zycia wzietych.

    Znajomi mieszkaja kolo Poznania. W okolicy tej ceny za dzialke 30x60
    dochodzily do 500 k zl. Po postawieniu w bliskim sasiedztwie drogich
    dzialek BTS'a, wiele osob zdecydowalo sie na sprzedanie posiadlosci a
    cena nieruchomosci w okolicy znacznie spadla.

    Wplyw mikrofal nie jest obojetny dla zdrowia. Choc istnieje wiele
    sprzecznych publikacji na ten temat warto zachowac ostroznosc i zdrowy
    rozsadek.

    Codziennie na czlowieka oddzialywuje dostatecznie wiele czynnikow
    ktore negatywnie wplywaja na stan zdrowia. Po co zwiekszac ryzyko?

    Jak walczyc z operatorem aby nie postawil bts'a - prosto. Dac zaporowa
    cene za wynajem terenu. Choc znajac zycie znajda w okolicy chetnego
    ktory udostepni teren.

    Znajomemu oferowano instalacje bts'a wlasnie w okolicach Poznania na
    jego kamienicy - 2k zl czynszu / m-c. Jednym z wymagan bylo
    doprowadzenie przylacza - zasilania o mocy 16kW zdaje sie. Jak jest w
    pozostalych przypadkach - nie mam pojecia.

    Swoja droga istnieja dokumentacje techniczne bts'ow i przed
    rozpoczeciem merytorycznej dyskusji wartoby powolac sie na takowa.

  • 49. Data: 2008-06-04 14:05:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Mateusz Rutkowski pisze:

> [...]
    > dzialek BTS'a, wiele osob zdecydowalo sie na sprzedanie posiadlosci a
    > cena nieruchomosci w okolicy znacznie spadla.

    Z tego samego powodu ktoś mógłby próbować zablokować wprowadzenie się
    kogoś o nieco ciemniejszej karnacji - dla niektórych takie sąsiedztwo
    też może "obniżać wartość".

    > Wplyw mikrofal nie jest obojetny dla zdrowia. Choc istnieje wiele
    > sprzecznych publikacji na ten temat warto zachowac ostroznosc i zdrowy
    > rozsadek.

    Jeszcze bym zrozumiał, jakby ci protestujący nie używali telefonów
    komórkowych/bezprzewodowych, kuchenek mikrofalowych, telewizorów i
    innych takich wynalazków...

    > Codziennie na czlowieka oddzialywuje dostatecznie wiele czynnikow
    > ktore negatywnie wplywaja na stan zdrowia. Po co zwiekszac ryzyko?

    Nie wychodź w ogóle na dwór! Wiesz, jakie tam promieniowanie atomowe z
    reaktora na niebie?! ;->

    [ciach]

    > Swoja droga istnieja dokumentacje techniczne bts'ow i przed
    > rozpoczeciem merytorycznej dyskusji wartoby powolac sie na takowa.

    A po co! Lepiej oprotestować ten reaktor atomowy ;->

    PS (i OT): znasz przypadkiem Marcina Rutkowskiego? Zwłaszcza z Żyrardowa?

  • 50. Data: 2008-06-04 14:35:07
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Mateusz Rutkowski wrote:
> [...]
    > dzialek BTS'a, wiele osob zdecydowalo sie na sprzedanie posiadlosci a
    > cena nieruchomosci w okolicy znacznie spadla.

    Bliskie sasiedztwo to ile? 5 m? 10? 50? A może 500 m?

    > Wplyw mikrofal nie jest obojetny dla zdrowia. Choc istnieje wiele
    > sprzecznych publikacji na ten temat warto zachowac ostroznosc i zdrowy
    > rozsadek.

    100 % tych ludzi, którzy rzekomo sprzedali działki z powodu szkodliwosci
    GSM używa telefonów komórkowych, trzymając antenę 3 cm od mózgu (lub
    raczej jego imitacji). jeżeli najbliższa stacja bazowa będzie odległa o
    100 m, telefon będzie emitował moce liczone w dzieisątkach miliwatów.
    Jeżeli natomiast BTS będzie 3 czy 5 km dalej, emisja wzrośnie do 2
    watów. I te 2 waty są bardziej szkodliwe, niz BTS połozony 50 m dalej i
    20 m wyżej. Jak bardziej szkodliwe, to policz sobie korzystając z
    podręcznika fizyki dla gimnazjum.

    M.