    From: andromeda <j...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprzedaż telefonu a usługa "pośrednictwa"
    Date: Tue, 26 Nov 2013 13:47:57 +0000 (UTC)

    > Ja bym z nimi nie handlował, bo za bardzo udziwniają. Na co Ci
    > posrednik, który za nic nie odpowiada. Spokojnie kupisz sam to w
    > Chinach. Mniejsze ryzyko, bo co najwyżej Chińczyk Cię oszuka. Tak, to w
    > grę wchodzi jeszcze Polak.

    Odradzam tego rodzaju zakup:
    1) cło będziesz musiał samemu zapłacić -sprzedawcy twierdzą że nie
    trzeba, ale jesli chcesz z Urzedem Celnym się kłócić to powodzenia.
    2) gdyby zamówiony towar nie doszedł, albo był inny niż zamówiłeś to tak
    naprawdę nie masz do kogo się zwrócić.
    3) o gwarancji to raczej zapomnij

    Kupiłem taki telefon ponad rok temu, przyszedł po 2 miesiącach nie ten
    model który zamówiłem, zgłosiłem to pośrednikowi na co ten: "oddaj
    telefon ja Tobie oddam gotówkę" oczywiście bez cła bagatela ok 100 zł.
    Zgłoszenie do policji też nic nie dało... po kilku miesiącach otrzymałem
    pismo w którym jasno wynikało że w Chnach to Oni nic nie są w stanie
    zrobić. Kupowałem sprzęt od allegrowicza który miał same dobre opinie,
    chwalił się jakimś laurem klienta, do czasu... później już leciały same
    negatywy, a konto na allegro zostało zawieszone z przyczyn regulaminowych.

    Sam podejmij decyzję czy warto podjąć ryzyko zostania oszukanym, bo jak
    trafisz na uczciwego sprzedawcę to OK, jeśli nie to pozostaniesz sam z
    własnymi problemami.