    Date: Sun, 9 Oct 2022 12:18:53 +0200
    Subject: Re: Sprzedaż samochodu osobowego -śmierć współwłaściciela
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <dzpof7vy87wt$.dlg@emil.not.valid> <thp8a3$1seb$1@gioia.aioe.org>
    <63403b50$0$450$65785112@news.neostrada.pl>
    <63404135$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    <ths1pf$rp7$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
    <63419113$0$470$65785112@news.neostrada.pl>
    <ths8b7$vnh$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
    <6341b909$0$566$65785112@news.neostrada.pl>
    <6341d3b0$0$546$65785112@news.neostrada.pl>
    <thtq6n$url$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
    <634276fd$0$452$65785112@news.neostrada.pl>
    <63427fe1$0$550$65785112@news.neostrada.pl>
    From: cef <c...@i...pl>

    > Pewnie miałeś w umowie zapisane, że samochód zmienia właściciela po
    > zapłacie :-D

    Nie pamiętam jaki był zapis, ale nie wystarczyło potwierdzenie
    dokonanego przelewu, tylko sprzedawca musiał oświadczyć, że jest opłacony.
    Może taki był zapis. Chodzi mi bardziej o to, że urzędowo trzymają się
    tego co
    zapisane wręcz dosłownie - czyli jeśli w umowie stoi, że po oświadczeniu
    zbywcy, że
    dostał kasę, to będą żądać takiego oświadczenia a nie, że pokażę
    potwierdzenie przelewu. Więc w tym dyskutowanym przypadku jest niewielka
    szansa, że urzędnik się zagapi i zrobi ksero aktu zgonu a
    współwłasciciela wykreśli (bo to musi ktoś bardziej myślący klepnąć) ale
    chociaż może podpowiedzą mu czego oni będę potrzebować, żeby
    bez kolejnych dodatkowych kwitów sprawę załatwić.