    From: "Roland" <r...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprzedaz samochodu
    Date: Wed, 13 Aug 2003 08:08:06 +0200

    > Art. 36. § 1. Oboje małżonkowie są obowiązani współdziałać w
    > zarządzie majątkiem wspólnym. [...]

    Dzieki - o to mi chodzilo. Chcialbym jeszcze wiedziec, ,jakie kroki powinna
    podjac strona, nie wyrazajaca wymaganej zgody, jesli do sprzedazy juz doszlo, bo
    to podejrzewamy. Czy umowa taka bedzie po prostu niewazna, czy trzeba sie bedzie
    do sadu pofatygowac. Jesli do saduy, to czy kosztami mozna bedzie obarczyc
    strone.

    Pozdrawiam :-)

    Roland