  • Data: 2004-05-17 14:28:13
    Temat: Re: Sprzedaż rzeczy znalezionej w... internecie :)
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    User "Marcin Debowski" <a...@I...notrix.net> napisał(a)
    w news'ie: news:vssmn1-032.ln1@ziutka.router

    > [.....................]
    > To podawaj linka. Jeśli zaczniesz kopiować to zaczniesz rozpowszechniać
    > a to cię może trochę kosztować...

    Jest to jak najbardziej legalne bo on nie będzie pobierał
    opłaty za zawartość płytki, a tylko za płytkę, wypalenie
    (usługa) i przesyłkę. Od dawna tak robi wiele portali
    m. in. http://www.gry-online.pl/ . Oni posuneli się dalej
    bo żądają opłaty (sms'em lub abonament) za możliwość
    ściągnięcia ogólnie dostępnych plików, np. dema gry.
    Wypalają płytki z takimi plikami i także pobierają opłaty,
    ale to można podciągnąć pod koszta które wyżej wymieniłem
    i co można zrozumieć.

    > PS. ustaw sobie długość łamania lini na mniej niż 80 znaków - taki jest
    > standard.

    Standard to 72 - 76 znaków. (mniej niż 80 to np. 79)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    ...piszę do Ciebie tych kilka linijek żebyś wiedział, że do Ciebie piszę,