  • Data: 2004-05-17 17:52:58
    Temat: Re: Sprzedaż rzeczy znalezionej w... internecie :)
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    User "Grzegorz" <n...@y...com> napisał(a)
    w news'ie: news:v4sha0l2kfgngg72dq17t7g6ffhiul1ukj@4ax.com

    > [....................]
    > Podaję pochodzenie materiałów i każdy wie skąd są. Chodzi po prostu o
    > to że zajmują dużo miejsca a część osób ma modem i nie mogłaby ich
    > ściągnąć. Inni znów nie mają czasu albo ochoty. Nic nie ukrywam.

    Wejdź na http://www.gry-online.pl/ i zobacz czym
    oni handlują. Nie podają źródeł pochodzenia plików,
    a nie są one (oprócz solucji gier) ich autorstwa.

    PS. Ponawiam prośbę Marcina aby ustawił zawijanie linii na
    72 - 76 znaków. Twoje zbyt długie linie "wyłażą" mi
    poza monitor nie wszystko mogę przeczytać. LOL
    http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Tanie wina są dobre gdyż są tanie i dobre."