  • Data: 2004-06-02 13:16:37
    Temat: Re: Sprzedaż nieruchomości z zastawem hipotecznym ...
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@N...e-wro.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > przykład
    >
    > Czyli takie przewłaszczenie na zabezpieczenie może odnotować w umowie i
    > będzie ono obowiązywało??
    > Czy będzie skutkowało zakazem sprzedaży nieruchomości??

    W przypadku przewlaszczenia na zabezpieczenie dajacy pozyczke
    nabywa wlasnosc tej nieruchomosci, ale zobowiazuje sie do przeniesienia
    jej z powrotem na bioracego pozyczke, jezeli ten pozyczke splaci. Na tym
    to polega. Jest to chyba najlepszy (najpewniejszy) sposob zabezpieczenia, ale
    wydaje mi sie, ze dosc kosztowny i moze nawet ryzykowny dla pierwotnego
    wlasciciela nieruchomosci.

    KOnrad