  • 11. Data: 2011-08-11 15:39:23
    Temat: Re: Sprzedaż na odległość - zmiany
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Cavallino wrote:

    > Użytkownik "Marian Paździoch" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > news:j1qvdq$32q$1@news.dialog.net.pl... >Użytkownik "mvoicem"
    > <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Ze swojej - oszczędził na realnym sklepie, postanowił mieć mniejsze
    > koszty i sklep wirtualny - więc ma inne koszty z tym związane. Nie
    > ma tak dobrze, żeby coś miało wyłącznie plusy.
    >
    > W normalnym sklepie klient może sobie obejrzeć towar, wypróbować go
    > zazwyczaj, więc ma podstawy do stwierdzenia, że taki mu odpowiada.

    I jak mu się nie spodoba, to sprzedawca w sklepie "stacjonarnym" mu
    musi oddać kasę za dojazd do sklepu?

    Bo do tego sie sprowadza zwrot kosztu wysyłki do klienta w przypadku
    sklepu internetowego.

    Bzdurny przepis.

    Inna sprawa że chyba ma on na celu ukrócenie praktyk niektórych sklepów
    które znacząco zawyżają koszty wysyłki. Ale w takiej sytuacji
    wystarczyłoby ograniczyć ten koszt wysyłki ponoszony przez klienta do
    wysokości którą faktycznie fakturami może wykazać sklep internetowy.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 12. Data: 2011-08-12 22:12:41
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 11 Aug 2011, Massai wrote:

> [...]
    > wystarczyłoby ograniczyć ten koszt wysyłki ponoszony przez klienta do
    > wysokości którą faktycznie fakturami może wykazać sklep internetowy.

    ...krótko mówiąc: rozróżnienia kosztów wysyłki od kosztów przesyłki :D

    pzdr, Gotfryd

  • 13. Data: 2011-08-18 14:16:26
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl> wrote:
    > Elo
    >
    > No i następują zmiany w sprzedaży na odległość.
    >
    > W skrócie:
    > Przy zwrocie towaru, sklep musi zwrócić także za wysyłkę do klienta.
    > Klient płaci tylko za wysyłkę do sprzedawcy.

    Oj, będą kwiczeć sprzedawczyny z allegro, co pozycjonują swój chiński szajs
    wystawiając za zaniżone 5 zł z zawyżonymi kosztami dostawy 30 zł. I już nie
    będą tak mogły cwaniaczyć, odpisując na skargi: no przecież nie było
    napisane w aukcji, że sprzęt jest działający - jak się Panu nie podobie, to
    odeślij na swój koszt, to ci oddamy piątaka.