  • 1. Data: 2011-08-09 07:15:37
    Temat: Płaca 5zł/h
    Od: "Marcin" <m...@s...pl>

    http://praca.gazetapraca.pl/200,4001,,1079744,,sprze
    dawca.html

    Przecież żeby zarobić w takiej pracy 1000zł trzeba przepracować 200h...A
    płaca minimalna to podobno 1386zł kraj dobrobytu normalnie

  • 2. Data: 2011-08-09 07:27:47
    Temat: Re: Płaca 5zł/h
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Przecież żeby zarobić w takiej pracy 1000zł trzeba przepracować 200h...A
    > płaca minimalna to podobno 1386zł kraj dobrobytu normalnie

    Po pierwsze 1386 brutto. Po drugie te 5 zl to pewnie umowa-zlecenie.

    Dysiek

  • 3. Data: 2011-08-09 09:27:10
    Temat: Re: P?aca 5z?/h
    Od: n...@p...onet.pl

    Dysiek wrote:

    > Po pierwsze 1386 brutto. Po drugie te 5 zl to pewnie umowa-zlecenie.

    Po trzecie ciesz się, że wogóle pracujesz, płaca nie jest najważniejsza w
    tym kraju ;) a na Twoje miejsce jest kilka innych osób chętnych ;)

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2011-08-09 10:19:58
    Od: "t-1" <t...@o...spam.pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Przecież żeby zarobić w takiej pracy 1000zł trzeba przepracować 200h...A
    > płaca minimalna to podobno 1386zł kraj dobrobytu normalnie
    No to masz okazję zarobić jako przedsiębiorca.
    Pracownicy po 5 zł/h.
    Do dzieła.
    t-1

  • 5. Data: 2011-08-09 11:15:50
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-09 09:15:37 +0200, "Marcin" <m...@s...pl> said:

    > http://praca.gazetapraca.pl/200,4001,,1079744,,sprze
    dawca.html

    > płaca minimalna to podobno 1386zł

    A średnia płaca to jakieś 3400 zł.
    I też nie ma żadnego związku z tamtym ogłoszeniem, które tu reklamujesz.

    --
    Bydlę

  • 6. Data: 2011-08-09 11:40:28
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > A średnia płaca to jakieś 3400 zł.
    > I też nie ma żadnego związku z tamtym ogłoszeniem, które tu reklamujesz.

    Ktorej nie zarabia 70% Polakow :-)

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 7. Data: 2011-08-09 12:47:16
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-09 13:40:28 +0200, "Dysiek" <b...@b...pl> said:

    > Ktorej nie zarabia 70% Polakow :-)

    Nie wprowadzajmy tu dodatkowo mediany, bo się zaplączemy.
    :-))

    --
    Bydlę

  • 8. Data: 2011-08-09 13:01:20
    Od: "Michal" <f...@h...com.pl>

    Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Ktorej nie zarabia 70% Polakow :-)

    To chyba naturalne, przecież to średnia arytmetyczna, a nie mediana.

    Michał

  • 9. Data: 2011-08-09 15:46:30
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Dysiek napisał(a):
    > Po pierwsze 1386 brutto. Po drugie te 5 zl to pewnie umowa-zlecenie.
    A po trzecie te 5 pln to tez brutto.
    --
    Krzysiek

  • 10. Data: 2011-08-09 21:09:32
    Od: "Marcin" <m...@s...pl>

    Użytkownik "Bydlę" napisał w wiadomości

    > A średnia płaca to jakieś 3400 zł.
    > I też nie ma żadnego związku z tamtym ogłoszeniem, które tu reklamujesz.

    Nic nie reklamuje.Byłem akurat w żabce po piwko i słyszałem jak pan
    "pracodawca" jedzie po pracownicy że kolejna kur... go olała nie przychodząc
    do pracy i sam musi stać za ladą.On biedny daje prace a ludzie maja to w
    dupie.Przy przeglądaniu gazety zwróciłem uwagę na ogłoszenie tego właśnie
    pracodawcy:)Oczywiście zatrudnienie na umowe zlecenie bo w ten sposób można
    obejść zakaz handlu w niedzielę.