eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprzedaż na odległość - zmiany › Re: Sprzedaż na odległość - zmiany
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: "Massai" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprzedaż na odległość - zmiany
    Date: Thu, 11 Aug 2011 15:39:23 +0000 (UTC)
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 35
    Message-ID: <j20t3b$g35$1@news.onet.pl>
    References: <j1qqf1$j9s$1@news.onet.pl> <4e40f327$0$2450$65785112@news.neostrada.pl>
    <j1qvdq$32q$1@news.dialog.net.pl> <j1r0nv$c8h$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-212-160-173-137.static.entel.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1313077163 16485 212.160.173.137 (11 Aug 2011 15:39:23 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 11 Aug 2011 15:39:23 +0000 (UTC)
    User-Agent: XanaNews/1.18.1.6
    X-Antivirus: avast! (VPS 091117-0, 2009-11-17), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:685557
    [ ukryj nagłówki ]

    Cavallino wrote:

    > Użytkownik "Marian Paździoch" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > news:j1qvdq$32q$1@news.dialog.net.pl... >Użytkownik "mvoicem"
    > <m...@g...com> napisał w wiadomości
    > news:4e40f327$0$2450$65785112@news.neostrada.pl...
    > > > Z jednej strony z sensem, bo dla klienta towar+wysyłka to komplet.
    > >
    > > A wg. mnie właśnie bez sensu i niesprawiedliwie dla sprzedawców.
    > > Jak klient się rozmyśli, albo mu się coś po prostu niepodoba, albo
    > > inny błahy powód to sprzedawca jest w plecy z nie swojej winy.
    >
    > Ze swojej - oszczędził na realnym sklepie, postanowił mieć mniejsze
    > koszty i sklep wirtualny - więc ma inne koszty z tym związane. Nie
    > ma tak dobrze, żeby coś miało wyłącznie plusy.
    >
    > W normalnym sklepie klient może sobie obejrzeć towar, wypróbować go
    > zazwyczaj, więc ma podstawy do stwierdzenia, że taki mu odpowiada.

    I jak mu się nie spodoba, to sprzedawca w sklepie "stacjonarnym" mu
    musi oddać kasę za dojazd do sklepu?

    Bo do tego sie sprowadza zwrot kosztu wysyłki do klienta w przypadku
    sklepu internetowego.

    Bzdurny przepis.

    Inna sprawa że chyba ma on na celu ukrócenie praktyk niektórych sklepów
    które znacząco zawyżają koszty wysyłki. Ale w takiej sytuacji
    wystarczyłoby ograniczyć ten koszt wysyłki ponoszony przez klienta do
    wysokości którą faktycznie fakturami może wykazać sklep internetowy.

    --
    Pozdro
    Massai

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1