eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprzedaż na aukcji Allegro vs zwrot towaru › Re: Sprzedaż na aukcji Allegro vs zwrot towaru
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.internetia.pl!ne
    wsfeed.tpinternet.pl!nemesis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprzedaż na aukcji Allegro vs zwrot towaru
    Date: Tue, 24 May 2005 16:01:26 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 36
    Message-ID: <d6vccu$2su$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <2...@o...pl>
    NNTP-Posting-Host: dbh229.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1116943583 2974 83.23.33.229 (24 May 2005 14:06:23 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 24 May 2005 14:06:23 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:299562
    [ ukryj nagłówki ]

    > Witam.
    >
    > Pisze z takim zapytaniem, może ktoś ma pomysł jak rozwiązać taka sprawę:
    > - sprzedałem na aukcji procesor, który był w 'użyciu'. osoba która
    > wylicytowała w opcji 'Kup teraz' wpłaciła pieniądze, procesor został jej
    > wysłany przesyłką ubezpieczoną. Po otrzymaniu maila od kupca w którym
    > pisał
    > że 'procesor" ma lekkie ukruszenie ale że działa bezproblemowo i stabilnie
    > chciał by mu z tego tytułu 'zwrócić' częśę pieniędzy - ok 80zł co
    > stanowiłoby ok 25% wartości procesora. Zapronowałem zwrot 50zł - chciałem
    > wykazać się zrozumieniem i odpowiednim podejściem do sprawy.
    > Kupujący jednak zmienił zdanie i chce ..... zwrotu całości pieniędzy.
    > Napisałem mu że potrącam w takim razie prowizje za aukcje, koszty
    > przesyłki
    > faktyczne a nie hipoteteczne które mi zapłacił kupujący - na to on sie
    > oburzył w mailu że on ponosi koszt wysyłki procesora z powrotem do mnie.
    >
    > Tutaj mam pytanie - czy mam obowiązek przyjęcia towaru skoro kupujący
    > stwierdził w mailach że towar działa poprawnie i stabilnie?
    > Zarówno sprzedający jak i kupujący są osobami fizycznymi, nie
    > przedsiębiorcami.
    >
    > Generalnie, nie chciałbym wyjść na 'oszołoma' ale też nie mam zamiaru
    > tracić na przesyłkach itp itd - tym bardziej że kupujący używa ten
    > procesor
    > ponad dwa tygodnie.
    >
    > Za sugestie z góry dziękuje.

    mam nadzieje, ze widzisz, ze chce cie zrobic w balona, trzeba bylo napisac
    na alt.pl.allegro, wszystko by ci wytlumaczyli :).
    1. popros o zdjecie ukruszonego procesora.
    2. popros o wyslanie do ciebie na jego koszt.
    3. jak juz bedziesz go mial (ten sam, w takim stanie jak wyslales),
    zastanowisz sie co robic dalej...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1