    From: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprzedaż mieszkania - umowa przedwstępna
    Date: Sun, 22 Aug 2010 17:48:11 +0200

    > Tylko po jakiego grzyba jak i tak notariusz napisze to wg swojego wzorca.

    Po takiego że chyba mało kto podpisu umowę przedwstepną u notariusza.

    Wszyscy dopiero umowę "końcową" podpisują u notariusza , bo taki jest wymóg
    i umowa "końcowa" musi być podpisana notarialnie inaczej jest nieważna ...

    Zależy mi abyście pomogli mi "usunąć" babole ;) a jak klient nie będzie
    chciał podpisać to notariusz ...

    Ale ...

    Z tego co czytałem podczas podpisywania umowy nie można robić przerwy (aby
    strony poszły do banku i przelały pieniądze) ...

    Poza tym nawet dziecko wie że jak przelewa się pieniądze elektronicznie to
    można jeśli transakcja nie została "zfinalizowana" anulować przelew ...

    Więc tylko idiota zgodzi się bez potwierdzenia wpłynięcia pieniędzy na swoje
    konto podpisać umowę i zostanie bez mieszkania i pieniędzy ...